Ameerika

Day #72

Teisipäev. November 1, 2011
Juba november ?! O.o Kohutavalt kiiresti ikka aeg lendab. Kui ma kalendrisse ei vaataks, siis ei saaks arugi, et november juba käes on. Nojah, ma elan ju Californias.. Aga sügis peaks nüüd küll hakkama juba kätte jõudma. Vähemalt praegust ilmaprognoosi vaadates, mida te ise võite ka siin postituse kõrval vasakul pool näha. Ei, sügise vastu pole mul mitte kunagi mitte midagi olnud.

Mul oli eile igav. Ikka täiega. Daniella magas ka nii kaua, et mitte kuskile minna ei jõudnudki. Selle asemel siis sisustasin aega koristamisega – 5 tuba, 5 vannituba + kõik majatagused uksaknad. Nojah, vannitube peaks poisid ise reedeti koristama, aga no ühe korra võite arvata kui korralikult nad seda teevad. Ja kuna ma pean seal tubades ja vannitubades kogu aeg käima, siis nüüd on endal ka parem vaadata. Puhtusehullus hakkab tagasi tulema.

Aa, emme, ma joon piima. Haha.


Kolmapäev. November 2, 2011

Huvitav päev oli. Poistel on ka jälle hommikused kohustused vahetunud. Aga jälle viisin kooli nad, üllatavalt vara saime minema kodust. Tore tore.

Meil mudroom‘is elanud hiir leiti täna surnuna. RIP hiireke. Marssisin rahulikult mudroom‘i sisse, kõik teised olid seal – host dad, Matthew ja Lucas. Ma alguses ei näinudki, et too host dad’il käes oli, lõpuks kui märkasin, siis reaktsioon ajas kõiki naerma muidugi. Haha. Ma olen kloun. 

3.00pm pidin ainult Matthew ja Lucas’e koolist ära tooma. Nico’l oli täna altar serving training (vabandust, aga ma ei suuda seda eesti keelde tõlkida) ja talle pidin alles 5.00pm järgi minema. Nägin nende kiriku ka ära nüüd. See on nii ilus !

Matthew autosse, Nico peale ja Matthew jalkatrenni. Uh ! Kiire kiire hästi kiire igale poole. Haha. Päriselt oli see päris õudne, liiklus oli kohutav jne. Sain ühe autojuhi sõimuvalangu ka kaela, sest tema meelest tahtsin ma lapsed ära tappa oma möödasõiduga bussist. Nico ja Matthew naersid selle mehe üle. Tegelt ma nägin, et see auto sealt tuleb, aga ta oli nii kaugel, et midagi ei olnud valesti. Ta arvas, et oli. Pärast terve aeg, mis mu kõrval sõitis, karjus mu peale. Mnjah. Matthew jõudis trenni pool tundi hiljem.

Läksin pärast Matthew’le jalkatrenni järgi, aga host mom oli juba seal. Nojah. Sain niisama siis sõita. Tundub, et ma pean igaks juhuks helistama hakkama isegi kui mul schedule‘s kirjas on, et ma pean järgi minema.

Homme peaks Daniellaga Huntington’i avastama minema. Seal on botaanikaaed, suured kasvuhooned, Jaapani aed, laste mängu väljak ja muud sellised asjad. Mul on membership card (liikmekaart ?) ka nüüd.

Jube raske on kirjutada kui tead sõna inglise keeles ja siis ei suuda välja mõelda, mis see eesti keeles tähendama peaks.

Alguses mõtlesin, et postitan selle postituse alles siis kui veel paar päeva juurde tuleb, aga kui ma homme Huntington’i lähen, siis sellest peab ikka eraldi postitama. 🙂

Muahhh !!

PS: Ma ei saa aru, miks ma nv-del saan magada täiega hästi ja nädala sees lasen nagu zombi ringi ?! Ärritav !!

Leave a Reply

