Ameerika · fotoblogi · Halloween

Day #71: Halloween Special

Ma loodan, et täna midagi põrutavat ei juhtu. Seega siis eilne.

Hommikul läksid poisid kooli Halloween‘i kostüümidega. Tegelt oleks pidanud host dad nad kooli viima, aga palus mul seda teha. Nii äge oli vaadata, kõik olid kostüümides kooli juures. 

Poistel lõppes päev ka varem kui tavaliselt, juba 12.30pm, aga host mom käis neil järel sest nad käisid söömas. Või no tegelt ostsid burgerid ja friikad ning sõid neid kodus. 
Juba pühapäeva õhtul poisid tahtsid, et mina nendega trick or treat‘ima läheks. Muidugi ma olin nõus. Ikkagi mu esimene ja võib olla viimane Halloween. Sättisin ennast siis valmis, tunne oli naljakas kui aus olla. Ma olin jumala kindel, et ma olen liiga vana, et mina kuskile kommi küsima. Haha. 
Kõik vanavanemad käisid ka siin. Grandma Ruth tegi minust pilte ka, ütles, et ma olen nii lahe. Ta on host mom’i ema. Grandma Connie (host dad’i ema) vist tegi ka. Kõigist meist koos küll. Aga jah, kõik koos muidugi tegime ka pilte. Steven käis ka meiega trick or treat‘imas. Kui ma nüüd aus olen, siis paljud vaatasid mind küll sedasi, et misasja sina siit tahad, et kas sa natuke liiga vana pole selleks. Ma siis arutasin poistega, et ilmselt peaks ma kandma vilkuvat silti, mis ütleks “Olen Eestist ja see on mu esimene Halloween.” See oleks aidanud, ma arvan. Või siis on asi selles eestlastele kohases tagasihoidlikkuses, et ma ei lähe sinne hüüdes “Trick or treat ? Give me candy !” (Komm või pomm ? Anna mulle kommi !). Aga lõbus oli, ajasime Steven’iga juttu niisama, tore oli. Vahepeal käis ta ühe sõbrannaga ringi ja ma olin siis väikeste poistega. 
Ühes majas oli hästi lahe. Ma juba mingi aeg varem vaatasin, et täiega ägedalt on ära kaunistatud jne. Üks vanapaar seal elab. Istusid väljas kommidega. Üks mees pildistas kõiki, kes tulid. See oli nii lahe. Ja mees oli ääretult õnnelik, et ta on surunud kätt inimesega Eestis. Ta ütles, et ta pole kunagi varem seda teha saanud. See oli lihtsalt nii armas. Kui ära läksime, siis ütles, et ma näen väga lahe välja ja god bless you
Käisime selle Steven’i sõbranna majas ka. Tolle isa küsis kohe, kes ma olen. Steven siis ütles, et ta ma olen nende nanny Eestist. Too ütles, et vaatas jah, et ma blond, ei sobi kuidagi sinna. Aga ta teadis, kus Eesti on, et seal on Leedu ja Läti, aga Läti nimi ei tulnud meelde tal. 
Koju jõudsime lõpuks, siis jalad lõid küll tuld välja. No ma ikka ei ole harjunud nii palju käima. Istusin ja ütlesin, et ma olen vist vana selle jaoks juba. Host mom ütles, et tal siin käis palju vanemaid ära riietatud inimesi ka. Host dad ka naeris mu üle. Jälle. See on naljakas juba. Haha. 
Lõppkokkuvõte on ikkagi ülimalt positiivne. Nüüd võin ennast kommidest puruks süüa ja paksuks rahulikult minna. Vähem kui kuu aja pärast on juba tänupühad, siis saab ka süüa. Saingi eile teada, et väikstel poistel on neljapäev ja reede mõlemad siis vabad. Eks ole näha, mis vanemad siis teevad. Ja mida ma siis teen.

Ülevalt vasakult: Mina, Steven, Daniella, Lucas, Matthew ja Nico. (Ma ei ole Steven’ist tegelikult nii palju pikem kui siit pildilt tundub, ta lihtsalt hoidis ennast madalamal ja Daniella ei saanud minult silmi ära.)
Enam rohkem krampis ei saa ju olla. Kõik pildistasid. Appi !!
2 thoughts on “Day #71: Halloween Special

  1. Oh kui lahe! Siin Eestis tegin ka eile mõned kõrvitsad seest tühjaks ja panin siis küünlad põlema sisse 😀 aga kostüüme ning trick&treat-ettevõtmisi küll ei teinud:( ehk järgmisel aastal:D

    See kostüüm sobib ka sulle maruhästi 🙂

Leave a Reply

