Day #69

Reede. Oktoober 28, 2011
$29.99

Tavaline päev, palju pesu pesemist jne. Muidugi suutsin ma Kätlini peale vihastada. Ma olen tööl eks, ma ei saa kogu aeg arvuti taga istuda ja oodata, et keegi minuga räägib. Ma umbes 2 minutit ei vastanud talle ja sain kohe järgmise kurja lause “Et nüüd ei kõlba enam rääkida ka ?!” Haha. My ass. Aga edasi oli kõik ilus jälle.

Kui host mom koju tuli, siis ta viis väiksemad poisid juuksurisse Westfield’i ja küsis, kas tahan kaasa minna. Mõtlesin, et mis ma kodus ikka passin ja läksin. Ma olen ikka nii tainas. Payless on seal samas Westfield’is, ainult 1. korrusel. Ma ei tea kuhu see loll Google Map’s mind juhatas. Aga nojah. Mu elu kiireim saapaost. Aga ma täiega love‘in neid juba. Ja kingad ostsin ka. Suur punane süda nende pihta. Haha. Matthew aitas valida mul neid (ütlesin, et kui saapad leiame mulle, siis lähme playground‘ile). Ja siis kui ära maksime, siis ütles, et kannab mu kotte, sest ta on ainus mees praegu. See oli nii kohutavalt armas.

$9.99

Poisid kogu aeg ütlesid, et oh nad tahavad seda ja ah nad tahavad teist. Ma siis ütlesin, et ma tahan kööginõusid ja mingeid asju veel. Nad ütlesid host mom’ile seda ja siis too ütles, et ah ta lollitab teid ja teeb teid järgi lihtsalt. See oli nii naljakas tegelt.

Nico ütles, et ta ei saa aru mis teema on naistel kingade ja saabastega. Host mom ütles siis, et ta ei saa aru, mis teema on poistel mänguasjadega. Naer.

Ja issand, ma polegi teile ju veel öelnud, et meil elab siin hiir. Jah, päris ehtne. Ükskord varem keegi juba rääkis midagi, et eesruumis on hiir, aga ma arvasin, et see on nali või midagi ja unustasin ära. Nüüd siis host dad ütles, et meil elab siin hiir jah. Õnneks ma hiiri ei karda.

Laupäev. Oktoober 29, 2011.
Rääkisin emmega vist üle poolteise tunni. Ja tegelikult ma vist peaks vabandama selle tookordse kurja postituse pärast. Sest nagu ma nüüd aru sain, siis tegelikult oli emme Kätlinilt kogu aeg küsinud, et minuga rääkida, aga Kätlin oli talle öelnud kogu aeg, et mind ei ole. Aga palun, öelge mulle, millal mind netis pole. Ma olen pmt terve päev otsa olemas, iga päev. No Eesti päeval mind pole, aga ma olen Eesti õhtul. Seega vb ma peaks hoopis kogu selle sita, mis ma siin eelmine kord tootsin, hoopis Kätlini kraesse valama. Seega. Screw you ! Ja ma vabandan. Päriselt.

Mingi aeg tagasi väiksed poisid küsisid minult, kas meil Eestis ka Halloween on. Rääkisin neile siis meie Kadri- ja Mardipäevast. Nende arust on veider, et meil see asi nii käib. Siin on lihtne, lähed kellegi ukse taha ja küsid ‘Trick or Treat’. Haha. Nagunii saad kommi. Kes sul ikka selle trick‘i valib, eks ? Eestis peab laulma ukse taga, et sisse saada ja enamus miskipärast ei taha üldse avada ja nüüd on ustel need tobedad fonolukud ka ning sisse saamine on suhteliselt võimatu ülesanne. Kui mingi ime läbi oled ikkagi suutnud ennast sellest turvauksest läbi murda ja tuppa pääseda, siis järgmine takistus – mõistatused, laulud, tantsud, luuletused vms, mis iganes varem meelde tuli ette valmistada. Mõnikord loobitakse tuppa veel tangu ja muud jama ka. Siin on lihtne – annad lapsele kommi ära ja ta läheb ära, sa ei pea mõistatusi arvama või pärast tuba hernestest puhtaks pühkima. Haha eks. Seega jah. Halloween Eestisse !!

Tegelt, mis ma tahtsin öelda, oli see, et pea kuu aega Eesti keeles mitte rääkimist on kohutavalt mõjunud. Tekivad pausid, kus ma mõtlen, mis sõna see nüüd olema peaks, väljendusraskused on ka ja üleüldse sõnade pöörded-käänded ja muud loomad on jubedad.

Üks postitus, kus ma ei suutnud välja mõelda sõna, mis käib halli, uduse ja jaheda ilma kohta oli… trummipõrin ja fanfaarid… lihtlabane “sombune” ! Ja ma mõtlesin seda sõna umbes 2 päeva. No olge nüüd normaalsed, eks. Haha.

Õhtusöögil käisime seekord Jaapani restoranis Kabuki. Täiega lahe koht oli. Kuna meid oli 9, siis istusime omaette sellises väikeses ruumis. Mu suurim katsumus oli pulkadega söömine. Host dad küsis mulle küll kahvli, aga ma otsustasin, et ma saan pulkadega ka hakkama. Tegi mulle siis kiire õppetunni, host mom ja Alex ütlesid ka sõna sekka. Vahepeal ei saanud ma enam üldse aru, kuidas ma neid siis hoidma pean, sest üks rääkis üht ja teine teist. Pusisin mis ma seal pusisin, aga hakkama sain. Kõik said muidugi naerda mu üle kõvasti, aga ega ma olin ise ka üsna kõveras seal. Aga lõpuks hakkas päris hästi juba tulema. Nüüd ma vähemalt oskan. Vahepeal lihtsalt istusin ja klõpsutasin pulki kokku, vaatasin neid ning ütlesin: ‘It’s actually really working.’

Oh kui palju meil jälle süüa oli. Kogu aeg jääb nii palju järgi, et saame koju kaasa ka võtta. Ja ma olen kogu aeg tahtnud sushit proovida, aga kuidagi pole siiani õnnestunud, täna siis lõpuks sain. Ja ma täiega armastan seda juba ! Hämmastav on see, et mereannid pole üldsegi my cup of tea, aga sushi on suurepärane. Lausa kahte erinevat õnnestus proovida – California roll (avokaado ja krabi) ja Hawaiian roll (tuunikala California roll‘i peal või midagi).

Host mom püüdis minust pilti ka teha, kuidas ma pulkadega söön, aga ma olin nii kõveras seal, et see ei tulnud vist väga hästi välja. Ütles, et peab ju tegema, et see mu blogi jaoks. Tegi toidust ka pilti mu jaoks. Eks ma mingi aeg küsin neid pilte ja siis näitan teile ka.

Üleüldse oli selline mõnus segadus ja lärm jälle seal laua ääres. Vahepeal räägiti poliitikast, siis sellest, kuhu Steven kolledžisse tahab minna. Alex õpib midagi seoses bioloogiaga või õpibki bioloogiat, ma ei ole kindel. Steven tahab midagi äriga seoses õppida – business noh. Oh love love love this family !! Mul on ikka suurelt vedanud. Ma ei jõua kohe oma õnne ja sisetunnet ära kiita. Love !!

Pühapäev. Oktoober 30, 2011.
Ma üle ma-ei-tea-kui-pika-aja-magasin täiega hästi. Ärkasin alles 9.00am. Hommikusöögiks olid vahvlid. Ma armastan vahvleid vahtrasiirupiga. Vaatasin läbi terve hunniku reklaamlehti. Matthew istus mu kõrval ja ütles, et ta tahab mingit autot ja midagi veel, ma ütlesin siis, et ma tahan Barbie’t. Host dad vaatas mind ja küsis, et misasja ?! Barbie’t ?! Ma ütlesin, et see oli nali. Naersime jälle.

Ma arvan, et Ameerika rikub mu täiega ära :). 

Leave a Reply

