Ameerika · fotoblogi · Mõttekäigud

Day #64

Tuju: 🙂
Kuulan: Scorpions – Still Loving You 

Mõtlesin algul, et täna ei kirjuta sest pole midagi nagu eriti juhtunud. Peale selle, et suht hall (ma ei tea enam, kuidas öelda päeva kohta, kus vihma otseselt ei saja, aga päikest ka pole ja pilves on) päev on olnud. Aga tegin aias pilte ja mõtlesin teile ka ikka näidata.

Poistel oli täna üllatavalt hea päev. Tähendab, mitte et muidu mingid väga hullud päevad oleks, aga täna hommikul me saime juba 7.25am kodust minema. Matthew ja Lucas said 10+10 minutit ja Nico 10 minutit. Sellist asja pole ammu olnud. Koolist koju tulles ka ei olnud mingit probleemi koduste ülesannete tegemise ja muude asjadega. Hämmastav !

If you can dream it, you can do it… Ma tean, kui ma ei suuda omale mingit olukorda ette kujutada, siis seda ei saa kunagi olema. Praegusel hetkel ei suuda ma omale ette kujutada tulevikku Eestis.

Üks meie siinsetest Au-Pair’idest, Sara, läheb kuu aja pärast ära. Kurb !

Ise olen ka päev otsa hullult väsinud olnud, ei saanud jälle magada öösel korralikult. Ma ei tea miks. Suht lebos olnud päev otsa. Õnneks oligi täna vaja ainult laste toad tolmuimejaga puhtaks tõmmata. Olin voodis, vaatasin aknast välja ja avastasin, et puu mu uksakna taga hakkab sügisvärvidesse minema. Samas on ilm ikkagi üsna muutlik. Täna on olnud umbes 17°C sooja, samas nädalalõpuks peaks tulema jälle 30°C. Saa siis aru, mis aastaaeg meil siin on.

Daniella ja Lucas
Kuna päriselt enam ei sadanud, siis pidi Matthew omale ise vihma tekitama. 
Mäed olid pilvede sees. 
Joy !
Kollane leht.
Roosa leht. 
Leave a Reply

