Ameerika

Day #63

Kohutav on mõelda, et kui ma mõtlen, siis ma teen seda inglise keeles, sest see on lihtsam. Ükspäev püüdsin eesti keeles mõelda, aga see oli liiga keeruline ja läksin inglise keelsete mõtete peale üle. See on kohutav ! Kui ma kirjutan, siis varem suutsin ma kiiresti ikka ilma vigadeta kirjutada, nüüd loen mitu korda üle, sest kogu aeg vead sees. Jube !

Nüüd siis jõudis kätte see hetk, kus ma pean hakkama mõndasid vanemate poiste riideid ka kappi ära panema. Väikeste poiste koolivormid panen ma juba ammu ise ära, sest seda ütles Matthew kohe, et ma peaksin seda tegema. Aga ma ei teadnud kuni siiani, et ma pean ära panema ka Steven’i ja Michael’i koolivormid. Okei siis. Muidu mul ongi liiga palju vaba aega. Esmaspäeviti on nii paha pesu pesta. Siis peab poistele varem järgi minema ja ma ei saa pesuga tavaliselt valmis enne seda.

Ja Daniella’le täiega meeldib Looney Tunes. Iga hommik vaatame siin, nagunii pole midagi paremat eriti teha.

Ning ma vaikselt luuran siin omale iPhone 4S-i. Pagana odav oleks see osta kaheaastase lepinguga. Aga no ma ei ole ju 2 aastat siin. Õnneks on neid lukustamata ja ilma lepinguta ka saada. Ja hinnavahed Eestiga on ikka päris suured. Eile Raimoga vaatasime neid. Karp oli lahti. Ja isu on suur, peaks mainima. Eks ole näha, mis saab.

Poistele järgi minnes sain pahameele puhangu, et ma nii vara tulin, aga ma ütlesin, et Maria ju tuleb 2.30pm ja seega ma ei saa esmaspäeviti hiljem minna neile järgi.

Täna oli neil vist midagi jube paha päev. Ma olin hulluks minemas. Matthew ei saa ka kuidagi õigeks ajaks valmis, et trenni minna. Seekord hakkasin juba 3.45pm talle rääkima, et ta ennast valmis paneks, sest ta tahab ju veel süüa enne jne. Ja ikka me saime alles 4.30pm kodust minema. Siis trenn algab tegelikult juba. Järgmine kord hakkan tund aega varem teda tagant utsitama. Vb siis jõuame kunagi õigeks ajaks ka. Juba kolmapäeval saan proovi teha. (Devil face).

Matthew trennist ära tuues tahtis ta jälle minna sõõrikuid sööma. Ütlesin, et järgmine esmaspäev lähme, sest mul täna see Meeting. Peaks host mom’ile ütlema millalgi. Ma püüan mitte ära unustada.

Õhtul käisin siis Make Up Meeting’ul. Mu esimene Sturbucks’i külastus. 2 kuud Ameerikas ja esimene ?! Imelik olen ikka küll. Aga hea, et ma sinna lõpuks ikka kohale jõudsin. Lahkusin kodust 7.00pm, et olla seal 7.30pm. Küsige, kas ma leidsin selle esimese korraga üles ? Haha. Muidugi mitte. Ma ei näinud seda tänavanime. Seal olid need täiega imelikult. Sõitsin ikka väga mööda omadega. Lõpuks olin natuke enne 8.00pm seal alles. Ja siis kodu poole tagasi sõites suutsin ma ka ära eksida. Ilmselgelt polnud täna minu päev. Aga lõpuks, kell 9.00pm, olen ma kodus. Meetingul olin max pool tundi. Ülejäänud aja ma üritasin õigeid kohti leida. Esimest korda sõitsin üksi pimedas ka. Mulle täiega muidu meeldib pimedas sõita :).

Lähen nüüd pessu ja siis magama. Üüberväsinud olen. Aga vähemalt järgmine kord ma tean, kuidas sinna saada. Kuigi see on nagu jube kaugel mu meelest, pea 10 miili (sorry, et viitsi ümber arvutada).

Musid-kallid ! 

Leave a Reply

