Ameerika · fotoblogi · Jalgpall · Masendus

Day #61: Soccer Special

Ma nutsin täna. Sest ma avastasin, et mu perel pole enam minu jaoks aega. Kui ma Eestis olin, siis ei saadud päevagi minuta hakkama. Nüüd aga, kui ma olen kaugel, ei taha minuga enam keegi suhelda. Pole aega, öeldakse mulle. Kas te mõtlete ka, mis tunde te minus sellega tekitate ? Hea on teada, et nädalas mulle tund aega kulutada on liiga palju. Hea on tunda, et ma olen nii ebaoluline, et mulle leida FAKING TUND AEGA on LIIGA PALJU PALUTUD !!! Kujutlege ennast korra minu asemele ja vaadake, kas see on hea tunne. Ma olen pettunud. Väga ! Aitäh teile ! Tegelt ma ei räägi praegu isegi nädalas tunnist ajast. Praegu on asi lausa 3es-nädalas. 3e-nädala kohta tund on muidugi LIIGA palju ju. Sorry, et julgesin üldse küsida !!! Really, fuck you !! Aga no tegelt jah, milleks. Ma olen siin ju veel AINULT 10 kuud. Vb +12 veel. Seega jah, pole mõtet. Sorry noh. NOT !!!! 
***
Väiksematel poistel oli koolis täna Sügisfestival ja host mom eile õhtust saati küpsetas brownies’id. Terve maja lõhnas nii hästi. Täna mitu tundi oli koolis ja tegeles seal nende asjadega. Ilmselt müük jm.

Sain ühe toetava arvamuse ka oma Punase Plaani kohta. Täna chillisin netis siis ja proovisin omale punaseid soenguid pähe. Vinge !! Ja üleüldse tegin igast nalju oma juustega. Aga no ma ei kujuta ette, mis saaks kui ma peaks tahtma siis uuesti blondiks saada. Ma ei kavatse seda teed enam kunagi läbi teha. Ma olen oma juustesse investeerinud nii palju aega ja raha, et ma lihtsalt ei suudaks neid ära värvida. Vähemalt praegu ei ole ma selleks veel valmis. Vb kunagi kauges tulevikus.

Kas ma olen teile juba maininud, et kui poisid mängus värava löövad, siis nad saavad $5 ? Nüüd igal juhul mainisin. Väga lahe mu meelest.

Enne jalgpallimängule minekut tuli Matthew mu tuppa ja ütles, et host mom ütles, et nad enne minekut dušši all ära käiks. See kõlas nagu ma peaksin ka enne mängu dušši alla minema. Haha.

Alustame sellest, et kes oli nii lahe ja jättis kaamera koju, ah ?!

Kui sinna jõudsime, siis suhteliselt kohe tuli USA hümn. Mina jälgisin selle ajal pigem inimesi. Mu host vanemad laulsid kaasa, Nico laulis ka kaasa, teised lihtsalt seisid. Paljud seisid, käsi südame kohal. Pmt mingit liikumist sel ajal ei toimunud, kõik seisid paigal. See feeling oli kõva.

Mäng oli ka lihtsalt ülikõva. Mul oli pool aega küll päris külm, aga see oli paljus selle süü, et mäng oli lihtsalt nii lahe, et võttis külmavärinad peale kohe. No ikkagi jalgpall. See õige ! Imelik on mõelda, et mu päris esimene jalgpallimäng, mida ma vaatan staadionil, oli USAs. Mängisid Chivas USA ja Seattle Sounders FC. Meie olime Chivas’e poolehoidjad. Kahjuks nad küll kaotasid 3:1, aga see üks ja ainuke nende värav oli nii ilus. Isegi mina hõiskasin. See feeling, mis seal oli, oli hämmastav. See, kuidas inimesed kaasa elasid. Millised emotsioonid kui väravaid löödi. Wow ! Naljakas oli see, et peale iga sellist ohtlikku või lihtsalt huvitavat olukorda ootasin ma, et nüüd tuleks sellest kordus. Ehtne näide sellest, et ma olen jalgpalli liiga palju telekast vaadanud.

Btw meie taga istus ka üks Chivas’e mängija – Justin Braun. Ega me enne ei teadnud seda, üks mees käis talt autogrammi küsimas mütsile poja jaoks ja siis host mom pärast uuris netist järgi. Aga maru numps oli küll ta jah.

Mäng toimud Home Depot Centre’is, mis mahutab see 27,000 inimest, täna oli seal 22,137. Game Notes.

Ma tean, et üüber palju on nende piltide pealt näha ja aru saada, aga no mis ma teha saan, et ma selline udu olen. Vahest ma mõtlen, milleks mul see kaamera üldse on kui ma teda kuskile kaasa ei võta. Peab omale ikka selle pisikese “seebika” ka muretsema ja kotis kogu aeg hoidma.

Head ööd, ma lähen nüüd magama !! 

Leave a Reply

