Ameerika

Day #60

Hämmastav, kui märkamatult on möödunud nüüdseks juba kaks kuud Ameerikas. See aeg on olnud täis ainult ilusat ja head. Ja ma usun, et edaspidi saab ka kõik nii olema. 
Aga täna oli väikstel poistel vaba päev koolist ja seega läksid nad host mom’iga Disneyland’i. Lahkusid juba enne 7am, mina neid igal juhul ei näinudki hommikul. Jõudsid enne kaduda. Aga täna nagu ikka – pesin pesu. Kuna ma teadsin, et poistele pole vaja järgi minna ega midagi, siis on mul selleks täna rohkem aega. Seega otsustasin vahepeal ära käia Burlington Coat Factory’s. Ma lihtsalt täiega armastan seda poodi. Ostsin omale hunnike nunnut pesu, mida ma teile (kahjuks) loomulikult ei näita. Ja siis ma ostsin omale kampsuni. Ma olen pmt terve oma elu neid vihanud, sest mu suhtumine on olnud kogu aeg selline, et need teevad inimese paksuks. Aga seda nähes ei suutnud ma sellest mööda minna ja ostsin ära. Ja ma armastan seda ! 
Natuke räägin sellest plaanist ka, miks ma tahan juukseid punaseks värvida. Või no kui mitte tervet pead, siis natuke ikka. Alustame sellest, et ma olen tähtkujult Jäär. Seega ma vajan punast. Ma armastan punast. See on mu lemmikuim sügisvärv. Aga kuna ma olen Californias, kus erilisi sügisetunnuseid veel ei ole, siis ma tunnen, et ma pean kuidagi punase omale lähedale saama. Mu tuba on siin ka üsna neutraalsetes toonides – hele + tume, aga mina vajan enda ümber värve. Ma ei suuda elada ilma värvideta. Muidu ma tulen tagasi ja kannan ainult halli. Ja musta. Te ju ka ei tahaks seda ? Mina igal juhul ei taha. Ja seega ma leidsin, et kõige parem oleks juustesse teha midagi punast, sest siis on see värv minuga kogu aeg igal pool, mis on nii hea. Kui ma ainult leiaks aja sellega tegelema hakata. Ja huvitav kui ma peaks otsustama terve pea ära värvimise kasuks, kas ma peaks pere käest luba küsima. Nad ikkagi võtsid omale siia ju blondi ja ma ei tahaks neile suurt ehmatust tekitada oma eksperimendiga.

Ning ma arvan, et ma olen omale saanud uue lemmiksarja. “Once Upon a Time”. Tegelikult on esimene osa alles pühapäeval, aga IMDB‘is oli olemas esimene osa, muidugi ainult USAs vaatamiseks. Ja see oli lihtsalt liiga hea. Nagu nimigi ütleb on tegemist muinasjutu laadse sarjaga. Aga nagu see kõik oleks päriselt olnud. Snow White’i ja Prince Charming’u tütar peab päästma kogu selle kupatuse Kurja Kuninganna (vms) käest. Nagu muinasjutt noh. Aga tegelt oli hullult põnev. Soovitan igal juhul ! (Ükskõik, kuidas ja kas seda näidatakse kunagi Eestis ka). Ma ei oska hästi kirjeldada seda värki 🙂 Sorry !

Once I put on my headphones and my life becomes a music video.. Ükspäev kooli sõites tuli raadiost Mr. Saxobeat. Istusin foori taga, laulsin ja tantsisin. Ja kujutasin ette, et see ongi muusikavideo. Hea oli 🙂

2 thoughts on “Day #60

Leave a Reply

