Day #59

Täna läks hommikul nii hästi, et kõik poisid said oma +10 minutit WII aega. Juhuu noh ! Matthew üritab kogu aeg omale juurde kirjutada minuteid, aga kui ma näen, siis ma lähen jälle kustutan ära. Paha paha olen, ma tean. Ja Lucas oli omale eilseks 10+10 minutit kirjutanud, kustutasin ära täna. Nico on ainuke, kes ei peta. 

Käisin Walmart’is siis. Ostsin omale selle punase juuksevärvi ära. Eks ole näha, millal mul aega tekib, et sellega mässama hakata. Veel veidi tumedama blondi ostsin ka. Ja suurema kosmeetikakoti ($9.97). Ja raamatu ($9.34). Ma olen kultuurne. Kokku kõik umbes $85. Kummikomme ostsin. Mõtlesin, et ostaks üübersuure paki krõpsu ka, aga siis mõtlesin, et ma ju tegelt ei taha ja seega ma ei ostnudki. 

Walmartist tagasi tulles oli freeway’l ummik. Mõtlesin, et no mida ?! Aga siis nägin politseid ja tuletõrjet – avarii oli olnud. Õnneks mitte midagi hullu, ainult auto esiosa oli veits mõlkis. Kui ma alles sõitsin Walmart’i siis olid tollel poolel räiged ummikud. Ometi oli kell 9.20am või midagi.

Homme on väikstel poistel day off ja nad lähevad host mom’iga Disneyland’i. Eks ole näha, kuidas mu päev siis homme välja näeb. Kooli sõitmine jääb ära igal juhul.

Mõtleme jõuludele ?

Ma ei saa aru, mis täna freeway’del toimub/toimus. Poistele kooli järgi minnes, nagu ikka, hakkasin freeway kaudu minema ja mida ma näen – ummik. Autod ei liigu, nagu too hommik kui ma kogemata seda teed tahtsin minna. Loobusin siis sellest ja sõitsin kohe maha jälle. Ma polnud ainus, mu järel olev auto tegi sama. Tänavale pöörama hakates tulid kaks tuletõrjeautot vilkuritega. Oh, kuidas ma ei seedi neid, sest ma ei saa kunagi aru, kuhu ja millal ma seisma pean jääma. Õnneks nad polnud mu teepoolel.

Igal juhul läksin siis tänavate kaudu. Sel kellaajal, mil ma tavaliselt juba koolis olen, olin ma kuskil poolel teel. Sinna jõudes ma enam kooli parklasse keerama ei mahtunud, vaid ootasin tänaval. Mu taga oli 2 autot. Kui lõpuks sisse sain pöörata, siis nägin, et terve tänava ulatuses autod ootasid ja isegi ristmiku taga. Poisid olid muidugi rahul, et ma nii hilja jõudsin, sest said kauem sõpradega koos olla/jutustada.

Kodus pani Lucas mu malet mängima. Jah, te lugesite õigesti. Malet ! Saate aru ?! Tegin seda esimest korda elus ja seega ei ole häbi kaotada 6-aastasele, kes on mänginud arvatavasti juba paar aastat. Üldjoontes sain reeglitele pihta, nüüd vaja lihtsalt praktiseerida ja küll siis selgeks ka saab.

Daniella on ka nagu väike ahvipärdik, kogu aeg peab keegi teda süles ringi tassima. Kukkus mul täna tagurpidi diivani pealt alla. Mässas seal padjaga, aga tasakaal kadus ära. Ja ma olen talle suutnud uues sõna õpetada ‘Flower’ (lill). Ütleb seda nagu ‘Pavve’ või midagi sinna kanti. Õhtul jälle Daniella vannitamine (meil oli lõbus) ja päev lõpuks läbi.

2 thoughts on “Day #59

  1. Ma loodan vähemalt. Vast blondi peale ikka hakkab. Mu suurim hirm on, et tõmbab äkki roosaks ära hoopis nagu punasel blondi peal kombeks on 😀

Leave a Reply

