Ameerika

Day #58

Once upon a time…
Tegelikult hommik oli hull. Ma olin nii laip, sest ma ei saanud jälle korralikult magada. Ärkasin 5am üles, tegin silmad lahti ja esimese hooga vaatasin, et keegi seisab mu toas. Muidugi polnud seal kedagi, lihtsalt vannitoa uks oli pahasti. Tavaliselt ma panen ta nii, et seda eriti näha pole voodist, aga eile õhtul jäi teisiti. Poolenisti südamerabandus jne. Panin tule põlema ja kuidagi magasin äratuseni.

Aga nägin unes, et käisime jalkamängu vaatamas kuskil pubis. Ostsin sealt omale koos viinaga Eesti koondise jalgallisärgi ka, aga keegi varastas selle ära ja ma olin haigelt närvis siis.

Hommikul saatsin Lucas’e juukseid kammima. Tuleb vannitoast välja ja ütleb, et ta ei saa seal olla, sest seal on keegi. Aga ta unustas mainimata, et see on ÄMBLIK ! Läksin siis heausklikult sinna (teadmata, mis seal on), vaatasin kraanikaussi ja pidin karjudes jooksu panema. AGA kuna ma olen ju lapsehoidja, siis ma ei saa ju ära joosta kui laps kardab mingit hiidämblikku. Minu asi on sellised asjad elimineerida ja kahjutuks teha. Õnneks oli mul mingi Daniella mänguasi käes, millega ma siis vett võtsin ja selle värdja minema uhasin. Endal süda tahtis kurgust välja hüpata. Peale seda ma olin nii ärkvel, et ise ka ei usu. Ja see värdjas oli reaalselt SUUR ! Ma arvan, et eurose mündi suurune !! Ja see ämblik mu aknataga ka muudkui kasvab. Ei tea, kas plaanib tarantliks saada ?! See ka juba eurose mündi suurune vähemalt. Külmavärinad…

Aga hommikul poisse kooli viies olin ma vist peast nii soe alles, et hakkasin freeway kaudu minema. Aga see on hommikuti väga halb mõte. Õnneks avastasin selle enne kui peale jõudsin sõita, seega sõitsin kohe maha ka. Sest seal autod lihtsalt seisid ummikus. Me poleks iialgi kooli jõudnud seda kaudu. Nagunii jõudsime kooli juurde umbes 7.53am. Selle kellaaja olukorda kirjeldasin ma ühes varasemas postituses. Aga vähemalt said poisid lõpuks minuga oma hommikused kohustused tehtud – Nico tööpinnad, Matthew põrandad ja Lucas nõud. Matthew ja Nico said oma +10 minutit WII aega ka. Lucas ei saanud õigeks ajaks sellega kahjuks valmis. Süsteem on selline, et kui nad saavad tehtud kõik enne 7.20am, siis saavad 10+10 minutit. Kui enne 7.30am, siis saavad 10 minutit. Ma arvan, et iseenesest väga hea süsteem.

Täna host mom nägi kui korras poiste toad on, raamaturiiulid jne. Ma olen nüüd Magic Fairy, kes koristas toad ära ja tegi voodid ilusti korda jne (isegi mu oma tuba pole nii korras kui nende omad). Nii hea tunne on kui kiidetakse. Kuigi ilmselgelt ei tee ma seda sellepärast. Endal on ka hea vaadata kui nende tubades käia.

Laupäevaks sain ühe plaani. Lähme jalgpalli vaatama. Host mom ütles, et neil on piletid. Vähemalt pole seekord kodus istumist.

Ma arvan, et ma homme lähen Walmart’i. Mul on üks mõte. Ja kui mul homme selleks julgust on veel, siis ma varsti üllatan teid. Sügise isu tuli noh :).

Ja kas ma olen juba maininud kui jahe ilm täna oli ? Ainult 73°F (22.7°C) ! Tegelt ka, astusin lühikestes riietes õue ja külm oli. Mõtlesin, et panen midagi pikemat selga, aga no pidin ju nagunii autos ainult olema. Inimene on ikka üks imelik olend küll. Eestis oleks päris soe see tundunud raudselt. 

Leave a Reply

