Day #56

Päev hakkas nagu tavaliselt, ainult host mom oli natuke aega kauem kodus. Kui lahkus, siis unustas telefoni koju. Keset mu suurt pesupesemismaratoni sadas sisse ja ütles, et unustas telefoni.

Esmaspäeviti pean ma Daniella ikkagi kaasa võtma kooli, sest Maria tuleb alles 2.30pm, aga teatavasti on esmaspäevad koolis lühemad ja ma lähen juba 2.00pm poistele järgi. Natuke nalja kah. Päevaplaanis seisab, et ma läheksin poistele järgi ja tooks nad koju ning peale seda on vaba. Ei tead, ma lähen sinna, lehvitan neile ja sõidan ära või siis jätan kuskile suvalisse kohta Pasadena’s. Muidugi ma toon nad ju koju ! Haha.

Siis edasi peaks mul vaba olema. Aga no kuidas ma saan oma toas istuda ja lastega mitte tegeleda kui keegi teine seda ei tee. Vb Maria ei oska tõesti nii hästi inglise keelt, et poisse koolitöös aidata, aga Lucas on 1.klassis ja see ei ole nii raske (ma saan varsti tähestiku selgeks). Maria lihtsalt seisis kõrval ja vaatas pealt, kuidas Lucas oma ülesande täiesti valesti lahendab. Hea, et ma üle kontrollisin, siis sai Lucas kohe aru, mida tegema peab.

Või siis kui nad natuke madistama läksid ja majast jooksuga välja panid. Mina ju läksin järgi. Maria koristas. Ja tema poolest võivad lapsed arvutis ka istuda ja oma tobedaid tapmismänge mängida, kuigi nädalaplaanis on kirjas (nüüd tema jaoks hispaania keeles), et ei videomängudele, WII’le ja telekale. No kui raske on seda poistele öelda. Kuigi nad peaks seda juba ise ka teadma.

Ma siis mõtlesin, et lähen vaatan, mis teevad, et nii vaikne on ja mida ma näen – Nico istub arvutis ja mängib ning teised kobaras ümber tema. Mõtlesin, et seekord ma ütlen seda host mom’ile ka, sest kui ma ütlesin, et ta ära lõpetaks, siis seda ta ei teinud ja ma arvan, et aitab juba hoiatamisest. Ja Matthew ütles, et ma läheks tegeleks oma asjadega. Ma vastasin sellepeale, et nemad on minu asi. Kui läksin uuesti ütlema, siis lõpetas ära. Ma ei tea, kas on mõtet öelda või pole. Ma ei tea, mida teha !!

Sellest postitusest tundub nüüd, et ma hullult vingun ja värki. Ei, aga lihtsalt natuke häirivad mind mõned asjad. Minu ja Maria kasvatusmeetodid võivad olla ju erinevad, aga seni kuni me siin töötame, peame me jälgima neid, mis siis kehtestatud on, mitte hakkama oma asju määrama. On ju nii ??

Õhtul käis host mom surnud kala ümber vahetamas. Vedeles meil eilsest saadik köögis. Kuldkala, mitte mõni söödav kala. Pmt Alex sai eile kala, see suri mingi 3 tunniga ära vist. Vähemalt ei ole see enam köögis meil. Sai uue, aga mitte enam kuldkala. Ütles, et äkki sureb see ka ära muidu.

Naabri maja

Täna viisin ja tõin Matthew trennist. Siis ta küsib alati hästi palju kui me kahekesi oleme. Täna küsis, et kui meil soccer on football, siis kuidas football on. Ja oli maru imestunud kui ütlesin, et sellist asja meil üldse ei mängitagi. Küsis siis, kas tennist, pesapalli ja võrkpalli mängitakse. Tahtis minuga söörikuid sööma minna. Ma ütlesin, et teine kord kui ta kõigepealt host mom’ilt küsib, kas võime minna. Nägin natuke ta trenni ka täna. Ütlesin, et tahan mõnikord mõnda mängu vaatama tulla. Ta on ainuke, kelle treener ei ole pereliige. Tähendab, et Lucas’e treener on host mom ja Nico treener (või abitreener, ma ei tea täpselt) on host dad.

Leave a Reply

