Ameerika

Day #55

Laupäev. Oktoober 15, 2011
Viimati soetatud küünelakid. 

Oli siis see Meeting. Ma ei käinud seal, sest Noxolo ei saanud autot, ta ei andnud sellest mulle teada ka, sest tal polnud mu numbrit. Laupäeva hommikul saatsin sõnumi talle, kas sai või mitte. Aga siis oli juba natuke hilja hakata omale ise kuidagi autot organiseerima. Ja no palun, ma ei ole eriti huvitatud üksi Los Angeles’esse seiklema minemisest. Seega jäi see Meeting vahele mul. Ja Hollywood’i silt/kiri (või mis iganes) jäi ka nägemata. Aga mul on aega veel vähemalt 10 kuud. Tegelikult on vist nii, et host vanemad peavad selle eest hoolitsema, et neil Au Pair jõuaks nendele kohtumistele. Aga ma üldiselt isegi unustasin mainida, et mul see on (kuigi LCC saadab peredel ka kirja Meetingu kohta). Ja neil oli täna palju tähtsamaid asju, millele mõelda. Näteks Matthew jalkafinaal.

Ja üleüldse ajas mu LCC mind päris kurjaks. No tõesti. Kuidas ma peaks ilma GPSita Los Angeles’esse jõudma ?! Ja kes mu sealt üles otsiks kui ma ära eksiks ?! LCC tuleks otsima ?? Haha. My ass noh !

Mis seal ikka, elu läheb edasi ! 🙂

Kaunistasime maja Halloween’i jaoks. Mingi päev teen pilte ka. Esmaspäeval ehk. Eks vaatan, kuidas aega on.

Pühapäev. Oktoober 16, 2011
Ärkasin hommikul 7.30am ja mõtlesin, et kuidas siin nii vaikne on, kas tõesti kõik magavad alles, et see pole küll võimalik. Vedelesin siis edasi. 8.00am tulid nad koju. Ma arvan, et nad käisid kirikus. Aga nii vara hommikul ? Jube !

Tahaks pannkooke küpsetada, aga ilmselgelt hakkab nende hommik varem kui mu oma. Vähemalt nädalavahetusel. Seega ma usun, et see saab keeruline olema kui neid just lõuna- või õhtusöögiks ei taheta.

Miskipärast on viimasel ajal tagasi tulnud mu vägivaldsed unenäod – tapmised, peksmised, põgenemised, veri ja surnud asjad ning muu selline. Ma ei tea, mis seda põhjustab, aga need on väsitavad. Mul on neid varem ka olnud. Kestavad umbes nädal aega ja siis mingiks ajaks kaovad jälle. Praegu ma mäletan kindlalt 3e päeva. Mingi aeg nägin ma neid ülepäeviti. Crap ! Aga küll lähevad mööda jälle.

Aga nädalavahetus on olnud selline nagu tavaliselt – kodus puhanud, vahepeal lastega mänginud, koristanud. Peaks jälle oma kapiuste peeglid ära pesema, poisid kogu aeg mäkerdavad need ära. Peaks ukse klaasid puhtaks pesema, see loll koer oma ninaga määrib ära. Aga ma ei saa seda ust ju lahti teha, sest seal elab see suur hiidämblik.

Ja host dad tegi lasanjet lõunaks !!! Õhtusöögiks oli Teriyaki kana ja kartulipuder. Oh kus ma seda igatsesin.

Ja Alex käis jälle nädalavahetuseks kodus.

Ja mõtlen, et peaks juuksed punaseks värvima…

Ja mõned kohe oskavad oma jutuga mu päeva rõõmsamaks teha. See muidugi ei tähenda, et mul enne midagi viga oleks olnud. Lihtsalt siis oli veel lõbusam. Tänan teid, Kaido ja Kristo !

Naer on terviseks ! 

Leave a Reply

