Ameerika

Day #53

Täna tegin suurpuhastust oma toas pesu pesemise vahelduseks. Tähendab pesu pesin ikka ka, aga koristasin ka. Nii palju ämblikke on tekkinud, et ma ei saa lubada neil oma toas pesitseda. Niigi ei saa ma backyard’i ust lahti teha, sest selle taga puukese otsas rullikeeratud lehe sees elab hiidämblik. Vähemalt nii 20 eurosendi suurune. Ma kipun arvama, et isegi pisut suurem, sest ma ei ole olnud nõus teda lähemalt uurima. Kui ma teda esimest korda nägin, olin ma ikka väga lähedal rabandusele. Ja siis üks hetk avastasin, et tollel on kaks poega kah seal veel. Nüüd juba õudne astmes kaheksa.

Aga täitsa lõpp, jälle reede ! Ma ei saa aru, mis toimub. Kuidagi liiga kiiresti läheb see aeg siin. Kirjutasin täna neljale kaardile aadressid peale. Järgmine nädal lähen siis postkontorisse uuesti. Seekord võtan teise sihikule. Ma olen siiani ainult ühest kohast leidnud postkaarte ja see on Arboretum’i Gift Shop. Ma ei saa aru, mis mõttes nagu ?! Ja ma ei tahaks kõigile ühesuguseid kaarte ka saata, see pole üldse huvitav. Aga kui kuskilt ei saa, siis lähen ostan sealt juurde ja siis võite hiljem võrrelda, kellele kõige ilusamana/tervemana kohale jõudis :).

Homme on Au Pair Meeting. Loodan, et ikka saan minna. Kõik oleneb sellest, kas üks siinne au pair saab auto või mitte. Ise ei oska ma LAsse ilmaski sõita ja ilmselt poleks mul autot ka homme, sest laupäev on ju ja Matthew’l on vist jalka finaal või midagi. Tahaks ka minna, aga ei, peab sinna totakale Meetingule minema. No tahan küll Hollywood’i kirja näha jne, aga mulle ei meeldi, et need kohustuslikud on. Pmt kui seal ei käi, siis ei saa lõpus mingit raha tagasi ja siis ei saa pikendada ka siin oleku aega. Nii nõme. Aga mõtle, siis teisel aastal ei peagi enam käima ju. Haha.

Maria (teine nanny) küsis täna, mis mu nimi oligi. Spellisin talle selle siis. Oma nime ma juba oskan spellida, tuleb kasuks mõnikord. Ja küsis, kust ma nüüd pärit olingi. Küsis kas Eesti on kuskil seal, kus oli Jugoslaavia. Ma ütlesin, et ei ei, rohkem üleval, et seal on Soome ja (meie kulla kallis) Venemaa jne.

Ma vist ei ole maininud, et mu tööpäevad on ikka suhteliselt samasugused nagu enne Maria tulekut. Ainult nii palju on muutunud, et ma ei tee enam süüa. Aga väiksemad poisid ei saa kogu aeg aru, mida Maria neile ütleb (hispaania keeles) ja siis ma pean üle ütlema. Nad ei saa ta aktsendist ka vahepeal aru. Ma tunnen ennast vahepeal tõlgina lausa kuigi ma olen siin ainuke, kes hispaania keelest midagi ei tea, aga samas Maria aktsendist saan kohati paremini aru isegi. Seega ikka ajan lapsi õppima, vannitube koristama või mida iganes vaja teha on. Kuigi tegelikult võiks ma, sellel ajal kui Maria siin on, rahulikult kuskil mujal olla ja siis kui ta ära läheb, peaks ma kuni vanemate tulekuni lapsi jälle vaatama.

Ma miskipärast arvan, et kui midagi tegemata jääb, siis on see minu süü, kuigi tegelikult on see Maria asi. Näiteks viimased 2 päeva Matthew ei teinud oma Kumon’it ära. Siis tundsin ennast hullult süüdi. Ei, keegi ei öelnud midagi selle kohta, aga lihtsalt. Sest tegelikult oli see Maria asi kontrollida, et ta seda teeks. Või peaks ma hakkama siis Maria’t kontrollima, et ta poisse kontrolliks ? Veits imelik oleks ju. Ma ei tea, kas ta oma päevaplaanigi jälgib. Ma tean, et ta vaatas seda teisipäeval ja siis tegutses ka selle järgi. Ma ei tea, et ta täna pesu oleks pesnud, kuigi pidi host momi ja dadi pesu pesema. Mina loen ta päevaplaani. Aga ei ole minu asi talle öelda, mida ta tegema peab, seega … Sellest mängust hoian ma ennast kaugemale.

Peaks küsima, kas siin lähedal mõni park ka on, kus lapsed mängida saavad. Ma ei viitsi kogu aeg Arboretum’is või kaubanduskeskuses ka käia Daniella’ga. Vaheldust on vaja !

Kokkuvõtteks siis selle nädala kohta nii palju, et Maria tulek on asjad palju keerulisemaks teinud. Ja lapsed ei taha mind enam nii hästi kuulata kui varem. Ma ei oskagi täpselt kirjeldada seda, aga nii see on. 

Leave a Reply

