Ameerika

Day #52

Ma leidsin täna aiast natuke sügist 🙂

Hommikul jälle poisid kooli. Vahel ei saa ma aru, milleks on üldse suunatuled kui neid ei kasutata ? Päris kurjaks ajab kui sõidab keegi ees ja siis pidurdab järsku ja pöörab ära ?! Mis mõttes nagu ?! Või siis näidatake suunatuld vahetult enne pööramist ?! Mis sai 100 feet’ist ?!

Siis läksime Daniella’ga väiksele šopingule jälle. Seekord oli eesmärgiks Halloween’i kostüüm. Käisime Party City’s. Isegi Nico ütles hommikul, et see on väga hea koht. Ja ta ei eksinud mitte üks raas. Ma olin enne küll ühe kostüümi netist välja valinud ja mõtlesin, et lähen ostan selle lihtsalt ära. Aga seal oli nii suur valik ja seega lahkusin ma hoopis teise kostüümiga. Seda ma teile muidugi ei näita. Peate veel ootama paar nädalat. Mnjah, kokku läks kogu kupatus pisut üle $100. Ja ma pean minema nüüd sobivaid kingi või saapaid selle juurde vaatama millalgi. Järgmine nädal arvatavasti.

Dear Halloween ! 
Please, come quickly ! 
Your Janne. 

Täna poistele järgi minnes vaatasin, et kuidagi kahtlaselt palju autosid on parklas. Ja oligi mu kaua kardetud kuuma ilma pick up. Aga nüüd mul tuleb parkimine juba oluliselt palju paremini välja kui enne, seega enam pole see nii vastumeelne. Samas ikkagi on tüütu.

Meie koer Coco. 

Kodus muidugi avastasin pärast jälle, et host mom oli kirja saatnud jälle, et kuuma ilma pick up on. Ma kunagi ei näe neid kirju enne järgi minekut.

Koolist välja tulime, siis üks naine tuli vastu ja ütles, et mul on nii armas kleit. See on nii lahe, et siin täiesti võõrad inimesed ka ütlevad selliseid pisikesi armsaid asju. Näiteks kui me Arboretum’is käime, siis vastutulevad inimesed alati tervitavad. Poodides olevast suhtumisest ma ei räägigi. Alati naeratatakse, küsitakse, kuidas läheb jne. Mitte nii nagu Eestis. Seda ei annagi tegelikult võrrelda.

Koerast nii palju, et tegelikult on ta kohutavalt tüütu. Nurub välja ja siis kui välja lasen, hakkab ukse taga kraapima ja haukuma, et ma ta sisse laseks. Siis ma enamasti lihtsalt täiega ignoreerin teda. Ja see on ka tüütu, et kõik kohad on ta karvu täis. Praegu on uus reegel, et koer püsibki päev otsa väljas ja tuppa ei tohi lasta. Söömise ajal on ta ka tüütu. Istub ja vahib otsa lootuses, et sa kas annad talle midagi või lihtsalt kukub midagi. Just so annoying !!

Leave a Reply

