Day #51: LA County Arboretum & Botanic Garden

Eile vaatasin, kust mu blogi külastatud on. Ja väga tahaks teada, kellele kuulub blogi  pisikemari.blogspot.com. See on kinnine blogi, aga sellelt on minu omale saabutud päris mitmel korral. Väga huvitab 🙂 
***

Jälle viisin hommikul poisid kooli, sest neil läks jälle nii kaua aega ja host mom oleks hiljaks jäänud tööle. Ta ütles poistele, et nad kiirustaks, sest me ei taha 7.55am järjekorras olla. Ja ühe korra võite arvata, mis kell me kooli juurde jõudsime ? Me olimegi seal täpselt see kell ja see oli hull. Palju autosid, palju lapsi, palju lapsi autodest välja aitajaid, palju kõike. Välja arvatud liikumiskiirust. Ma hakkasin koolist kodu poole sõitma 8.03am, sellel ajal ma tavaliselt olen enam-vähem kodus juba.

Käisin täna Daniella’ga Arboretum’is jälle. Oli küll voodipesu päev, aga kuna ma teen neile sanitary pesu, mis kestab üle 2 tunni, siis ma teadsin, et ma jõuan ilusati ära käia seal ja aega jääb veel üle ka. Seekord käisime natuke teistes kohtades. Aga ikka pole terve Arboretum veel läbi käidud. Paariks korraks jätkub avastamist kindlasti veel.

Nii lahe oli üks orav. Kõndisime, ta jäi seisma tee peale. Vaatasime siis teda tükk aega, vähem kui meetri kaugusel askeldas meist. Nii lahe !! Ja kas ma olen juba maininud, et meil on siis koolibrid ka ? Nad on lihtsalt nii ägedad ! Kahjuks pole ühestki pilti saanud teha. Ehk õnnestub kunagi.

Btw täna oli üle pika aja jälle päris kuum ilm. Kooli poistele järgi minnes näitas auto termomeeter 97°F (36.1°C). Palvetasin salamisi, et poleks kuuma ilma pick up. Õnneks polnud. See vist on siis kui üle 100°F (37.8°C) juba läheb. Koju jõudes näitas auto juba 99°F (37.2°C). Vaesed Lucas ja Matthew, kellel täna jalkatrennid olid.

Ma sain muidugi Matthew sinna viia. Nii mõnus on üksi sõita ikka 🙂 Raadio mängib kõvasti, mis sellest, et kõik laulud juba nii ära kuulatud on, et halb hakkab. Natuke naljakas on kui küsitakse, kas ma saan seda või teist teha. No näiteks, kas ma saan Matthew trenni viia. No kas te kujutate ette, et ma ütlen, et ma ei saa ?! See pole ju lihtsalt võimalik.

Õhtusöögiks oli kana ja pasta täna. Maria on päris hea kokk 🙂

PS: Ma ei maininud vist, aga ma leidsin Arboretum’ist käbi. Ma mingi aeg teen pilti ja siis ma tahan, et keegi mulle ära määraks, mis puu käbiga tegu on 🙂

Tibu uurib kaktuseid
Waterfall !
Tugev naine olen. Ma ei teadnud, et seal trepid on, aga Daniella magas. Mis mul siis üle jäi kui käru süles alla tassida.
Coach Barn

Oh kuidas ma omale ka tahan !
Haned 
Suurim inglitrompet, mida ma näinud olen. 

Kas te tegelt viitsite lugeda ka kui ma iga päev midagi kirjutan ?? 😀 Aga no miks ma üldse muretsen selle pärast.. Ega ma ju teid ei sunni. 🙂

One thought on “Day #51: LA County Arboretum & Botanic Garden

Leave a Reply

