Ameerika · Mõttekäigud

Day #50

Eilse teema lõpetuseks pean ma ütlema, et ma siiski olen positiivne. Ma ei pea enam selle pärast muretsema, kas poisid teevad oma kodutöö ära või mitte, see on nüüd Maria töö. Ta enamasti koristab ja teeb süüa siin. Ja kui ma pean kellegi kuskile viima, siis ei pea ma enam kõiki kaasa võtma. Näiteks kui ma poistele kooli järgi lähen, siis jätan Daniella koju Maria’ga. Tegelikult on see palju mugavam, sest mõnikord ta alles magab sel ajal ja mulle ei meeldi teda üles ajada. 
Seega kokkuvõttes unustage see jama, mis ma eile kirjutasin ! 😀 Sest kuna ma elan nüüd positiivsel viisil jne, siis ma ei lase ennast häirida asjadest, mis mind häirima ei peaks. Ja kui ka peaks, siis ma lihtsalt vaatan mööda. Haha. Elu on lill ! Ja tegelikult on väga positiivne ju asja juures see, et ma ikkagi saan hispaania keelt õppida, mul oli plaanis kursused võtta, aga nüüd ei ole vaja. Ja praktiseerida saan iga päev, kas või perega, sest nad räägivad ka enam-vähem.

***

Aga täna siis viisin hommikul poisid kooli, sest neil läks nii kaua aega ja host mom oleks tööle hiljaks jäänud. Muidugi oli kiire ja siis hakkas Matthew’l termos lekkima. Mässasin sellega seal. Lõpuks valasin teise termosesse ta piima, aga see lekkis ka natuke. Õnneks mitte nii hullult.

Käisin Walmart’is uuesti. Sain omale lõpuks adapteri. Seega nüüd peaks hakkama rohkem ja parema kvaliteediga pilte ka tulema 🙂 No päris ma oskangi seda kohvrite juurest otsida. Ostsin omale Käsna Kalle pidžaama (tundub, et mu uus vaimustus on pidžaamad), 4 küünelakki, millest üks on see mõranev. Täitsa lõpp kui lahe see on !!

Siis natuke olime kodus. Läksin poistele järgi. Daniella jäi Maria’ga koju. Päris keeruline on meil ennast üksteisele arusaadavaks teha. Ta ei saa kõigest aru, mis ma ütlen ja ma ei saa pmt üldse midagi aru kui ta minuga hispaania keeles räägib. Kui ta midagi inglise keeles ütleb, siis ta aktsent on 10x hullem kui mu oma. Kas pole tore ?! Aga sedasi saan ma küll 10 kuuga hispaania keele ka selgeks.

Ja pmt oligi kõik, sest peale Maria tulekut ei pea ma enam suurt midagi tegema. Lebooooo !!

Leave a Reply

