Day #48

Tuju: 🙂
Kuulan: Saara – Ükskõikne (Apathetic) 


Reede. Oktoober 7, 2011

Pidžaama nr.2

Neljapäeva õhtul Daniella oli süles mul kuna host mom’il polnud parasjagu aega. Kui tuli teda sülle võtma, siis selle asemel, et talle sülle minna, hoopis lehvitas talle, nagu bye. Host mom ütles, et eelmise au pairiga oli just, et kui ta tuli, siis lehvitati nanny’le. Ma vist meeldin neile 🙂

Eile õhtul üle pika aja ma olin veel oma toast väljas kui host mom koju tuli. Ajasime juttu natuke ja vaatasime telekat.

Käidi garaažiust ka vahetamas. Rääkisime sellest ka. Matthew ütles, et lõppude lõpuks pole mina süüdi, vaid hoopis host mom, sest tema mu palkas. Kas pole armas ? Ja host mom ütles, et ta poleks pidanud mind äkki too hetk sõitma panemagi veel üldse. Matthew ütles, et aga äkki ma ei peaks üldse sõitma. Host dad küsis, kuidas siis koju saavad, et jalutades või. Mnjah, kool on kaugel. Aga nagu nad ütlevad, siis pole hullu, õnnetusi ikka juhtub. Aga noh, eks saab hakkama. Garaažiuksefirma onu oli tore 🙂

Neljapäeva õhtul hakkas Lucas’el kõrv valutama. Käisid host dadiga arsti juures. Midagi hullu polnud vist, sest kui nad koju tulid, siis läksid kooli. Umbes 2.00pm tuli host mom Lucas’ega koju, et koolist helistati, et ta on haige ja paluks järgi tulla. Vägev on see, et pool tundi hiljem oleks ma nagunii neile järgi juba läinud. Isegi host mom ütles, et nii mõttetu kõne.

Poistele järele minek oli muidugi ooper omaette. Ma ajasin Lucase üles, aga no ma ei saa teda ju üksi koju jätta. Läksime välja, hakkas ennast Steven’i auto taha peitma ja keeldus autosse istumast, nuttis ja karjus. Jooksis eest ära mul jne. Tema suureks kurvastuseks olen ma tast siiski kiirem. Sõna otseses mõttes ma tõstsin ta autosse, tema kohale ja panin veel turvavöö ka kinni. Ta ise keeldus midagi tegemast, aga mul ei olnud aega oodata kuni ta suvatseb mõistuse pähe võtta. Ma olin ikka päris kuri, ma pole nii kuri olnudki kellegagi neist veel. Ma saan aru, et haige ja värki, aga no palun, eksole ?!

Daniellal tundub ka nohu olevat.

Skype’sin Raki ja Rainaga ka. Nii mõnus ! Love you ! Jalka teist poolaega vaatasin ka. Nutsin suurest õnnest kui Eesti esimese värava lõi. Teine oli selline kaheldava väärtusega, kuid siiski võiduvärav. Olin/olen õnnelik.

Laupäev. Oktoober 8, 2011
Ei saanud kaua magada, lapsed karjusid. Ärkasin ja mõtlesin, et panen valged dressipüksid jalga. Väga lahe oli see, et need pmt kukkusid mul jalast ära. Kui ma enne arvasin, et ma olen alla võtnud, siis nüüd ma tean päris kindasti. Need pole mul kunagi jalast ära kukkunud. Need tulevad jalast ära ilma nööpi lahti tegemata ?!

Tegelikult pean ma omale nüüd kiiremas korras ikkagi adapteri muretsema, sest järgime laupäev on Au Pair Meeting jälle ja seekord lähme Hollywoodi kirja juurde. No see,  mis seal mäe peal on ja kaugele paistab. Ja kui ma seal pilte teha ei saa, siis ma ei hakka üldse minemagi. Ei, ma ei jonni.

Laupäevane õhtusöök oli ka jälle uus maitseelamus. Seekord Tai köögist. Ja see on ka väga hea ! Huvitav, kas ma mõni maa, mille söök mulle ei maitse ?

Vaatasin õhtul Kanal 2 kodukalt saadet “Avameelselt…”. Sattus olema osa, kus räägiti Revo Jõgisalu lähedastega. Ma pole päris kaua sedasi nutnud. Ma nutsin terve see 24 minutit, mis see saade kestis. Ma olen suur Toe Tag’i fänn, ma olin/olen suur Revo fänn. Siiani tundub see nii uskumatuna… Respect !

***

Järgmise nädala plaanidest nii palju, et ilmselt teisipäeval lähen käin Party City’s Halloween’i kostüümi vaatamas. Netist vaatasin, et seal on hullult palju lahedaid asju. Aga enne pean välja mõtlema, kui palju ma olen nõus sellele kulutama. Samas on see mu esimene ja kes teab, vb ka viimane Halloween. Seega võib ju veits ikka kulutada ?

Leave a Reply

