Ameerika

Day #43

Hommik polnud midagi erilist, tavaline. 
Siis läksime Daniella’ga välja. Käisime kästitööpoes ja niisama šoppamas. Käsitööpood oli nagu PARADIIS !! Päriselt, ma oleks ennast sinna unustanud ka. Lahkusin üle $30 vaesemana, aga see kõik oli seda väärt. Ma lähen sinna kindlasti veel ja jätan päris palju oma raha sinna. Pole parata, olen juba selline. Sain meesmüüa käest kifti kommentaari ka. Mul oli seljas pluus kirjaga “Wanna be my boyfriend ?” Ta ütles, et ma peaksin kaasas kandma markerit, et saaks vastuse ära märkida. Lihtne naer ! Aga ostsin tonnide viisi mulineesid, hakkasin tikkima jälle. Taevalik tunne ! Ja siis ostsin muidugi Aida riiet juurde ja tikkimisraame ka. 
Emme, ma tahan omale “Muhu mustrid ristpistes” raamatut ! Päriselt. Ma tikin praegu sealt ühte pilti, seda, mis oli tasuta saadaval. Ja ma olen juba in love. Päriselt. 
Šoppamas käisin ka. Ostsin omale lõpuks pika pidžaama. Jube oluline teave, ma tean. 2 tükki kui aus olla. Playboy omad. Aga nii ilusad ! Igast staffi ostsin veel. Ja täiesti lõpp kui ilus pesu seal poes on. Mine hulluks ! Ma lähen sinna veel tagasi. Sealt lahkusin üle $80 vaesemana. Hull päev ! 
Aga täna võtsid poisid väga hästi vastu selle, et nad ei saa telekat vaadata. Ja host mom lükkas eile õhtul neti ka välja, seega mul oli aega tikkida täna mõnuga kohe. 
Hommikul arvasime, et hakkab vihma sadama. Õnneks või kahjuks ei hakanud. Kuigi kui poistele järgi läksin, siis olid küll mäed nii pilvedes, et lootsin ikka enne vihma koju jõuda. 
Kodus mängisin Matthew’ga natuke pesapalli. Uh, jube palav hakkas. Aga meil oli lõbus ! 
Selline taevas oli siis kui poisse kooli juures ootasin.
PS: Ma sain täna väga armsa kirja ühelt enda jaoks põhimõtteliselt võõralt inimeselt, me oleme küll kohtunud, aga siiski. Ta ütles, et sattus lugema mu blogi ja luges varasemaid postitusi ka ning ma olen muutunud palju positiivsemaks. See kiri tegi päeva veel paremaks kui see juba oli. Aitäh ! 
Leave a Reply

