Ameerika

Day #41

Tuju: 🙂
Kuulan: Noorkuu – Veskimees

… ma tunnen kogu hingest ja väest, et elu on elamist väärt …

Hämmastav kui ruttu siin aeg läheb. Jälle üks nädal ja nädalavahetus möödas.

Tegime reedel perega väikse filmiõhtu – mina, nooremad lapsed ja host mom. Tegelt nad vaatavad iga reede filme, aga mina tavaliselt mitte. Aga seekord mõtlesin, et näiteks host mom’i näen ma viimasel ajal nii vähe, et lähen ja istun ka natuke. Ta tuleb nii hilja töölt, et ma olen selleks ajaks juba oma tuppa kinnise ukse taha evakueerunud. Vaatasime “Garfield: A Tail of Two Kitties”. Hämmastav on see, et ma vist isegi pole seda näinud või siis nägin kunagi väga ammu. Ei mäleta. Popcorni sõime ja selline ülimõnus olemine oli.
Host mom küsis reedel, kas pole imelik olla Eestist ja mitte süüa kala, et seal ju meri nii lähedal jne. Mnjah, ainuke kala, mida ma hea meelega söön on tuunikala. Õhtusöögiks oli reedel fish sticks, aga need ei ole nagu kalapulgad, vaid ikka päriselt kalast tehtud. Õnneks meil oli veel kana ka alles.

Laupäeval Skypesin Raimoga 3 ja pool tundi. Pühapäeval ka natuke. Nii hea oli. God bless Skype !  Kõigil võiks Skype’id olla, siis räägiks kõigiga. Msnis on nii tüütu trükkida ja üksteise nägemine on ikka midagi muud. Ja oh kui hea on ikka eesti keeles rääkida kui muidu pmt 7 päeva nädalas räägid inglise keeles ja mõtled ka suht selles keeles juba. Mul ei tulnud eile meelde sõna apelsin. Haha. Sinna mu eesti keel läheb…

Järgmine nädal lähen uuele katsele postkontoriga, käsitööpoega ja tahaks Walmart’i ka minna. Eks ole näha, mis sellest kõigest välja tuleb. Ja sorry Mihkel, et pole Botaanikaaeda ikka veel jõudnud. Ma annan endast parima järgmine nädal 🙂 

Nädalavahetusel vaatasin ära ka Kättemaksukontori, Saladused ja Pilvede all. No nii hea ! See ajab hullult närvi, et Pilvede all uut osa peab 2 nädalat ootama. No milleks ?! Tv3 saab küll kohe üles pandud oma saated.

Ja Halloween’i kostüümi peaks ka muretsema hakkama.. Miskipärast tundub mulle, et enamus täiskasvanutele mõeldud kostüüme on pigem sellised, millga sobiks magamistuoas oma suhet vürtsitada, aga mitte sellised, mida kuskil avalikult kanda. Aga noh, mida mina ka Halloween’ist tean…

Ma avastasin täna, et ma olen vana. S Club 7 – Bring It All Back. Aastast 1999. Ma ei teadnudki, et see lugu nii vana juba on. Ma mäletan, et see meeldis mulle omal ajal. Ma olin äkki siis 8-aastane. Wow ! Noor oli tore olla :D.

… vikat käis südamest läbi, otse südamest läbi …

Leave a Reply

