Day #38

Tuju: 🙂
Eile. Mis siis eile oli ? Oli plaanis kirjutada küll, aga siis läksin juba magama, sest ma ei tundnud ennast hästi. Mõtlesin, et kõige tipuks võiks ma nüüd ka haigeks jääda. Pea tahtis otsas lõhkeda ja muidu oli ka halb olla, õnneks ei olnud midagi hullu. 
Lucas oli eile ka veel kodus. Hommikul küll läks kooli koos teistega, aga host mom tõi ta kohe koju tagasi. Aga mu meelest polnud tal küll enam midagi häda. Kui teised poisid koju tõime, siis oli ka jumala OK, aga nii kui host mom tuli, hakkas jälle näitama nagu tal oleks halb. Aga käis eile jalkatrennis isegi ja see on hea märk.
Tahtsin eile postkontoris ja käsitööpoes käia. Postkontor oli mingi imelik, kus ei müüda postkaarte. Ja käsitööpoodi ei leidnud ma sissepääsu. No täitsa lõpp ! Vb mõnes teises postkontoris müüakse, peab uurima.
Aga täna magasin hommikul veits sisse. Panin äratuse kinni ja magasin edasi. Nägin isegi und. Ärkasin selle peale kui host dad ukse taga midagi veepudelitest rääkis kellelegi. Esimese hooga ma ei saanud aru, mis toimub ja kus ma olen, et miks mu eesti keelses näitlemisega seotud unenäos jäsku keegi inglise keeles veepudelitest räägib. Siis ehmusin ja vaatasin kella, õnneks oli alles 6.45am. 
Kell 8.15am oli mul appointment DMVs sõidueksami jaoks. Läksime sinna. Mu eksamineerijaks oli mingi naine, kellel oli vist veel hullem aktsent kui mul. Vahepeal olin päris hädas, et aru saada. Ja kui küsitakse, kust ma pärit olen ja ma vastan Estonia, siis kõik kuulevad Australia ?! WTF ?! On need siis nii sarnased sõnad ? Lõppkokkuvõttes oli kõik OK. Ma pean ainult rohkem üle õla vaatama. Aga kui ma keeran vasakule ja ma olen juba õigel rajal, siis milleks ma sinna vaatama pean ? Ma ju tean, et keegi ei saa samas suunas mu kõrval olla. Aga okei. Pole hullu. Juhiluba saadetakse postiga. Lahe, kas pole 🙂 Ma ei taha küll seda pilti seal näha. Mingi ehmatand lokilammas raudselt :D. Sest nagu ma juba rääkisin, et välk oli võimas sellel aparaadil. PS: Ma sain isegi tagurdamise ja parkimisega hakkama. Ja kes vähegi teab, siis tagurdamine pole just mu tugevaim külg.
Lubade koha pealt veel nii palju, et tegelikult võib siin oma riigi lubadega ka ringi sõita, aga siin load peab siis tegema kui sind tahetakse auto kindlustusse sisse kanda. Ja kindlustus tahtis, et ma tänaseks oma load ära teeks. Ja palun väga, olemas ! Ma olen nii õnnelik, et ma võiks puruks minna kohe.
Ja käin ikka aeg ajalt Pasadena City College’i lehel ka. Ootan, millal talv ja kevad 2012 kursused üles tulevad. Täna lõpuks õnnestus ka. Registreerimine hakkab pühapäevast. Ma nüüd mõtlen, kas võtta psühholoogia, sotsioloogia, hispaania keel või fotograafia. Eks räägin mõni aeg host mom’iga. Paneks ennast kirja ära, siis hea olla. Talvised kursused hakkavad jaanuarist. 
Rääkisin FBs täna ühe endise klassivennaga. Küsis, kuidas mul läheb. Kas te teate, kui hea tunne on vastata “Väga hästi !” Ja vastata sedasi teades, et kõik täpselt nii ongi ? Nagu Liia kirjutas, et tema on rahul kõigega, mis praegu on, nii olen ka mina – ma tunne, et ma olen õiges kohas, õigel ajal. Ja see tunne on üks maailma parimatest. Wow !! Millal ma viimati olin kõigega nii rahul nagu ma praegu olen ? Ma ei mäleta, ma ei tea. Alati olen ma mõelnud, et võiks olla veel see ja too lisaks, aga praegu ei oska ma küll midagi muud tahta. Vähemalt mitte hetkeolukorralt. See tunne on võimas ! Muidugi saab alati veel parem olla, aga tõesti, ma tunnen, et isegi niisama on super. Kui ma tunnen, et ma olen rahul, siis järelikult on see millekski hea. Minu jaoks on see kindlasti hea. Aga ma usun, et see on hea veel nii mõnekski asjaks. Eks paistab..
Ja ma tõesti ootan teid külla. Andke omale see võimalus ja te ei kahetse. Ma luban ! Raha peetakse miskipärast liiga oluliseks. 
PS: I love you !

Leave a Reply

