Ameerika · Mõttekäigud

Day #36

Oleksin pidanud poisid ise kooli viima täna, aga tänu sellele, et Lucas täna ka kodus oli, ei viinud. Eile ta pmt magas terve päeva. Hommikul tundis ta ennast ikka üsna halvasti, aga päeva peale tuli juba rohkem elu ka sisse.
Eile õhtul käisime host dad’iga korra sõitmas. Ma sõitsin Infinitiga, viisime Michael’i jalkatrenni. Vastik pisike auto on. Seega ma lähen ikka Pilotiga oma eksamit tegema, sest samas olen ma ju sellega juba nii palju sõitnud, ära harjunud jne. Ma peaks uurima, mida seal eksamil tegema peab. Kahe auto vahele tagurdades parkimisega ei saa ma enam ilmaski hakkama, rääkimata külgpoksist. Neid suutsin ma teha ainult autokooli – ja ARKi eksamil üle 2 aasta tagasi.

Aga neljapäeval võite mulle siis pöialt hoida. Minu aja järgi 8.15am. Ma küll poolenisti magan sel ajal alles, aga no pole hullu, ma loodan. 

Eile õhtul valdas mind üks hästi kuri tunne – armukadedus. Ajas oma vastikuid juurikaid minu sees igale poole. Oi kui õel tunne see oli. Ma tean, et ma ei peaks ja ei tohiks seda enam ammu tunda, aga ma ei saa sinna mitte midagi parata. Kõige hullem oli seal juures see jõuetuse tunne ja teadmine, et ma olen nii kaugel ja ma ei saa mitte midagi teha. See, et ma suutsin endaga ja temaga rahu sõlmida ja endale andeks anda, ei tähenda, et ma enam mitte midagi ei tunne. Selles suhtes pole midagi muutunud. Nimesid ei nimeta, aga kõik, kes teemast natukenegi teavad, mõtlevad nimed ka välja.

Homme püüan postkontoris ära käia. Ja käsitööpoes ka, see asub õnneks üsna postkontori juures. Loodan, et mul on aega, sest homme on voodipesu pesemise-kuivatamise-voodisse tagasi paneku päev. Nüüd oleks mul vaja juba lausa 2 beebipilti tikkida. Näpud hakkasid sügelema kohe 🙂

Leave a Reply

