Ameerika

Day #35

Täna ärkasin lausa ekstravara. Uni läks ära umbes 5.30am ja siis passisingi niisama tühja.
Nüüd on mul Lucas haige, seega täna päeval olin kodus 2 lapsega. Oksendas kaks korda, ühe korra täpselt ilusti keset põrandat. Mnajah, mul oli lõbus. Paha oli teda igale poole kaasa vedada – kooli ja jalkatrenni – aga no mis mul muud teha oleks olnud. Poodi ja postkontorisse ei jõudnud muidugi tänu sellele, et Lucas haige on. Eks vaatame homme. 
Ei tea, kas siin on ka nüüd sügis ? Poole päevani on selline jahe. Hommikul hoidsin isegi backyard’i ust lahti, et värset õhku tuppa saada ja selline jahe oli. Poistele järgi läksin, oli väljas ainult 72°F (22°C). Wow ! Mu kõige jahedam ilm vist siiani. Ja 1x saate arvata, mida inimesed kandsid. Aga jah, endal oli ka jahe.
Eilse õhtu parim laks oli see, et õhtul mängisin Matthew ja Nico’ga. Viskasime mingit mänguasja käest kätte. Aga siin on üüber libedad põrandad, eriti sokkidega. Aga ma ei saa ilma sokkideta käia, sest jalad külmetavad sekundiga. Viskasin ja libisesin. Olin pikali maas keset koridori. Aiiii kui valus oli ! Selg on praegu ka jumala valus, küünarnukk on paistes ja sinine, pea lõin ka ära. Matthew käis veel hiljemgi küsimas, kas kõik on ikka korras. On küll, aga kätt ei saa laua peal hoida, ulme valus on.

Viisin täna Matthew jalkatrenni ka. Miskipärast ei taha ta seal enam käia, väidab, et igav pidavat olema. Ma ei tea, mis viga on. OH JUMAL, mis liiklus oli. Ristmik, kus oli ainult vilkuv punane tuli. See oli hullumaja ! Ma läksin täiega närvi selle peale + Matthew ja Nico karjusid, lausa kriiskasid, üksteise võidu. Koju jõudsime, siis käed värisesid ärritusest. Sellistel hetkedel ma mõtlen, et mind peaks hoopis hullumajja panema, mitte laste juurde lubama. Ma vist pole enne nende peale nii ärritunudki nagu täna.

Tagasi sõites ma ütlesin, et ma ei sõida enam kunagi. Lisasin juurde, et okei ma valetan. Nico ütles, et ma ei pea sõitma kui ma ei taha. Ma ütlesin, et kui ma tahan nende nanny olla, siis ma pean sõitma. Nico küsis, kas ma siis tahan. Ma ütlesin, et nojah, ma poleks ju muidu siin. Ta arvas, et ma tulin siia ainult raha pärast ja siis küsis, miks ma siin siis olla tahan. Vastasin, et mulle meeldib siin ja nemad meeldivad mulle jne.

Vaatasin, et nüüd pean hakkama 2x nädalas poisse kooli viima – teisipäev ja neljapäev. No problem ! Aa, ja kindlustus tahab, et ma saaksin load hiljemalt 9/29 tehtud. Mnjah, see on pmt kohe ju. Eks ole näha, millal host mom või dad mulle appointment’i teeb DMVsse.

Tõin Matthew trennist ära ka. Mulle meeldib üksi autoga sõita, muusikat kõvasti kuulata ning kõvasti ja valesti kaasa laulda. Oh kui suurepärane see on ! 

Kuna ma tõin Matthew ise ära, siis palusin Stevenil õhtusöök teha. Kuri ja õel olen, ma tean 🙂

Leave a Reply

