Day #34

Tuju: 🙂

Oma esimestel päevadel siin, imestasin ma selle üle, et kõik magavad pikkade pidžaamadega. Aga nüüd, olles elanud siin juba mõnda aega, hakkan ka nendest puudust tundma, sest alati kui ma hommikuti ärkan, siis on mul veits külm. Päeval on toas umbes 77°F (25°C). Nii mõeldes tundub jube palju küll, aga siin olles ei saa arugi, et peaks palav olema. Emme ütles, et sedasi  tagasi Eesti minnes, kannan ma suvel ka mantlit. Siis kui väljas on 25°C. Kummaline olend see inimene ikka.

Emmega Skype’sin reedel. Mõnus oli. Küsis, kas koduigatsus ka juba peal on. Ma ütlesin, et ei ole. Ta ütles, et Räpinas küll oli. Aga Räpina oli midagi muud. Jah, ma mäletan seda tunnet, et ma ei suuda seal enam olla ja hüppan esimese bussi peale ning lähen koju. Seal ma ei tahtnud üldse enam lõpuks olla ju. Ja sealt oli mul alati võimalus lahkuda. Siit pole. Helisega ajasin ka natuke juttu. Tal on umbes 10x rohkem juttu kui kuu aega tagasi. Hämmastav ! Ja ma jään sellest kõigest ilma. Aga põhiline on see, et rääkisime, ma ei saanud aru, mis ta mulle ütles ja ma küsisin “What ?” Hästi elame, eks.. Üleüldse oli Räpina üks tore koht, mis puutub iseseisvusesse ja muudesse sellistessee asjadesse. Ma ilmselt poleks praegu siin kui ma poleks need 3.5 aastat seal Räpinas elanud/olnud/õppinud.

Ja kõik saavad lapsi ka. Ma võtaks ka ühe. Aitäh ! 😀

Aga muidu terve nv lihtsalt lebotanud ja puhanud, mitte midagi olulist pole teinud.

Alexandra tuli ka nädalavahetuseks kolledžist koju.

Ma olen saanud terve nv umbes poole 9ni magada, mis on hämmastav. Hakkan selle lärmiga siin vaikselt vist juba harjuma. Täna hommikul muidugi oli hea, kõik läksid kirikusse, ainult Steven ja Daniella jäid koju ning esimene neist on juba piisavalt vana (16), et mitte joostes ja karjudes mööda tube ringi joosta ning teine alles magas.

Laupäeval otsisin päris tükk aega oma kõrvaklappe taga. Otsisin ja otsisin. Siis tuli meelde, et need olid mul ju Disneyland’is kaasas. Mõtlesin, et ei saa ju olla, et ma jätsin need teksade taskusse. Läksin vaatasin ja olidki – üle elanud tunniajase pesu ja kolmveerandtunnise kuivatuse. Pagana puhtad on küll nüüd. Hämmastav, aga töötavad isegi. Ja väga hästi pealegi. Vaata, et paremini kui enne.

Nv-ga lugesin läbi raamatu “Harry Potter and the Sorcerer’s Stone” (“Harry Potter ja tarkade kivi”). Ja väga hea on pealekauba. Oli aeg, kus ma arvasin, et HP on kõige mõttetum üldse, aga ma võisin siis lihtsalt veel liiga noor olla. Aga nüüd olen ma vaadanud kõiki filme peale viimase ja alustasin ka raamatutega ning peaks mainima, et ma isegi vaikselt hakkan mõistma, miks kõik nii vaimustusid/vaimustuvad.

HP on niiii hea !

Plaanis on ära lugeda kõik raamatud, siin peaks kõik olemas olema. Ja siis kõik Twilight’i raamatud ka, kuna räägitakse, et inglise keeles pidid paremad olema. Ma usun, et sama on HPga ka.

Katrina blogi lugedes tuli mulle meelde, et ma ei ole teile veel ilmselt maininud, et mu host mom’i vanemad on isegi Eestis käinud ja neile meeldis seal 🙂 How cool is it ?

Mõtlesin, et peaks hakkama trenni tegema. Tuli meelde, et meil on ju basement’is jõusaal. Päeval aega liigagi palju kui Daniella magab.

Leave a Reply

