Day #31

It’s amazing how fast time is flying. I’ve been here a all month. A month ago I packed my suitcase and flied to USA. I don’t feel it was so long time ago. Let’s face it, month is a long time 🙂 But I love every day, every minute and every second of my time in here. Okay, I miss some persons but it’s not so hard yet. God bless the Internet ! And Facebook. I love you all, but this is My Time and I enjoy every second of it. And nobody can’t stop me ! Haha.

Today I woke up at 6.30pm as usual. Kids ate, did their morning schedule and host dad took them to school.

And today was the first time when I was alone in Gas Station. And I did it ! Yeah, I’m so proud. I wasn’t sure about my Zip code, gas type and does it stop itself or I have to stop it when it’s full. It stops itself. I don’t know how, but it’s so good.

At 2.30pm I put D. in the car and we drove to school to pick up the boys. I was third today 🙂

And that’s almost all about today. D. was all day a little whine. I didn’t know why and it’s bothered me. When host mom and dad came home then we understood what’s wrong with D. – she’s sick. I hope I’m not the next one 🙂

Today went here 4 new nannies. The first and the second one are Spanish and they didn’t speaks English. So I had no idea what they said. I really want to learn Spanish. In USA are very much Spanish and every labels and stuff are written in Spanish and in English.

I got the postcard from Florida today. It arrived in envelope because it was delivered in wrong address first. And they sent it to me. I’m so thankful for this 🙂

This is first blog in English. Maybe I’ll do some more, but I don’t know yet. And don’t laugh about my English 🙂 Thank you !

Today my host mom asked in which language my blog is. She was sad because it’s in Estonian and she can’t read it. And she told me they searching a new nanny because actually I shouldn’t work more then 45 hours per week. But let’s face it, I don’t really care how much I work, because I don’t really like if I have too much free time. I prefer being busy. So I may continue working throughout the day. Even if I didn’t get any extra money for this. I love to be here and everything, so until I love everything of this, I may do whatever they want.

***
Emme ja teiste jaoks tuleb eesti keelne osa ka.

See on uskumatu, kui kiiresti aeg lendab. Ma olen siin olnud juba terve kuu. Kuu aega tagasi pakkisin ma oma kohvri ja lendasin USAsse. Ma ei tunne, et see oleks nii pikk aeg. Olgem ausad, kuu on pikk aeg 🙂 Aga ma armastan iga päeva, iga minutit ja iga sekundit oma ajast siin. Okei, ma igatsen mõnda inimest, aga see ei ole veel nii raske. Jumal õnnistagu Interneti ! Ja Facebooki. Ma armastan teid kõiki, aga see on Minu Aeg ja ma naudin iga hetke sellest. Ja keegi ei saa mind takistada. Haha.

Ärkasin 6.30pm nagu tavaliselt. 

Ja täna oli esimene kord kui ma käisin üksi tankimas. Ma sain hakkama ! Ma olen nii uhke enda.

Kell 2.30pm panin D. autosse ja läksime kooli poistele järgi. Ma olin täna kolmas 🙂

Ja see on peaaegu kõik tänasest päevast. D. on olnud terve päeva vinguv. Ma ei teadnud miks ja see häiris mind. Kui host mom ja host dad koju tulid, siis D. oksendas ja me saime aru, miks ta päev otsa selline olnud on. Ma loodan, et ma pole järgmine.

Täna käis siin 4 uut nanny kandidaat1. Esimene ja teine olid hispaanlased ja ei rääkinud inglise keelt. Seega mul polnud aimugi, millest nad rääkisid. Ma tõesti tahan ka õppida hispaania keelt. USAs on hästi palju hispaanlasi ja kõik etiketid ja asjad on kirjutatud hispaania keeles ja inglise keeles.

Sain täna postkaardi Floridast. See saabus ümbrikus, sest see oli alguses viidud valele aadressile. Ja nad saatsid selle mulle edasi. Ma olen nii tänulik 🙂 Aga ma sain seda nähes hea kõhutäie naerda. Mu perekonnanimi on nüüdsest Fungur, sest tundub, et kaardilt ei suudetud seda õigesti välja lugeda.

Host mom küsis täna, mis keeles mu blogi on ja oli kurb, et see on eesti keeles, sest ta ei saa seda lugeda. Ja ta ütles, et nad otsivad lisa nannyt sellepärast, et tegelikult ei tohiks ma nädalas üle 45 tunni töötada, aga olgem ausad, mul on päris ükskõik, palju ma töötan, sest mulle ei meeldi kui mul on liiga palju vaba aega. Ma pigem käiks ja askeldaks ringi kogu aeg. Seega ma võiks edaspidi ka hommikust õhtuni tööl olla. Isegi kui ma selle eest lisatasu ega midagi ei saa. Ma armastan siin olemist ja kõike, seega seni kuni ma seda kõike armastan, võin ma teha, mida iganes vaja.

Leidsin köögist Eesti lipu täna. /I found Estonian flag in the kitchen today.
Leave a Reply

