Day #30

Hommikul ärkasin 6.15am. Viisin täna hommikul ise poisid kooli. Host mom ütles, et ma sain lapsed palju paremini majast välja kui tema. Juhuu ! Läksin mööda tänavaid, sest mõtlesin, et pole ammu käinud seda teed. Ja ei tahaks ju unustada 🙂
Koju tagasi, hakkasin voodiriideid pesema, kuivatama ja vooditesse tagasi panema. 8 voodit pole naljaasi, võttis ikka päris võhmale lõpuks. Eriti sellise süsteemiga, et alla käib see kummiga lina ja siis selle peale tuleb veel omakorda lina. Suured voodid, eks sa siis upita ennast üle selle, et seina poolt ilusti saada kõik kui pole võimalik ümber voodi käia. Hea seegi, et pole tekikottidega jamamist.

Pidin D.-ga Arboretum’isse minema, aga ei jõudnud, voodid võtsid nii kaua aega ja siis ta juba magas. Homme üritan jälle, sest siis ei olegi nagu midagi olulist teha. Reedel on jälle pesupäev ja pole aega.

2.30pm läksin jälle poistele järgi. Autodest rääkides, siis mulle jubedalt meeldib see reegel, et paremale võid siis ka pöörata kui punane tuli on kui just märk midagi muud ei ütle. Tee peab muidugi vaba olema selleks. Ja siis see oli ka alguses mu jaoks kummaline, et tuled ei pea päevasel ajal põlema. Ilmselt kui ma Eesti tagasi tulen ja ma ei saa autot, millel tuled ise põlema lähevad, siis sõidan ilma tuledeta kogu aeg. Ja ma usun, et ma ei ole siis enam võimeline manuaaliga sõitma. Valus reaalsus.

Rääkisin Rakiga täna. Mõlgutasime mõtteid Austraalia teemal.

Õhtu otsa kurjustasin FB peale, sest ütles mulle pidevalt, et mu konto pole hetkel saadaval. Minu mõistes “hetk” ongi hetk, aga nende mõistes vist mitu tundi. Ja mis tähendab üldse !?

4.50pm viisin M.-i jalgpallitrenni. Esimest korda üksi. Aga sain hakkama as usual ja tagasitee oli ka meeles, sest sama teed ei saa tagasi minna.

5.10pm tulid vanemad poisid koju ja mina olin vaba !

Keegi tahtis mu tuba näha. Need on peegelustega kapid. Peegeldusest paistab siis uks backyard’i.
Seal on vannituba.
Ja see on muu uus sõrmus 🙂 “Everything is possible if you have a faith.”
Leave a Reply

