Day #29

Hommikul ärkasin tavapärasel ajal kuigi olin nii väsinud, et mine hulluks. Ma olen avastanud, et ma ei saa magama jääda kui Steven’i ja Michael’i toas tuli põleb peale seda kui ma püüan magama minna. No lihtsalt vähkren ja vähkren voodis. Nii kui neil tuli kustub, magan ma umbes sekundiga. Ma ei saa aru sellest.

Ja host mom ütles, et homme viin mina lapsed hommikul kooli, sest ta peab vara tööle minema ja host dad ka siis järelikult.

Sain teada, et eile siin käinud 3st nanny kandidaadist ei sobinud ükski. Kokku olen ma juba 5 erinevat näinud selle aja jooksul kui ma siin olen olnud. Aga peab ikka hoolikalt valima jah, kelle hoolde sa oma lapsed usaldad. Eks paistab, millal järgmised intervjuule tulevad.

Kuna mul oli päevaplaanis kirjas, et ma pean Daniella’ga jalutama minema, kas ümbruskonnas või kaubanduskeskusess, siis võite ühe korra arvata, kumba ma valisin. Ostsin pluusi $5.99 ($20.03), sellise õhukese kampsuni moodi asja $19.99 ($36.00), kleidi $9.99 ($27.99) ja 2 kehakreemi + duššigeel $25 (sääst $11). Ma arvan, et nüüd on natukeseks ajaks jälle šoppamisega kõik. Vähemalt seni kuni mulle päevaplaan jälle räägib, et ma peaks minema.

Siis läksin poistele järele ja freeway‘l pidi üks mulle peaaegu külje pealt sisse sõitma, sain viimasel hetkel teisele rajale keeratud, hea, et seal kedagi polnud. Ta hakkas nagu sisenema freeway‘le, aga ma ei tea, kas ta ei näinud siis, et ma ta kõrval olen. Vb jäin sinna pimedasse nurka tal täpselt. No ikka reaalselt jube oli.

Õhtusöögiks mu lemmik Carne asada. Jummy ! Tahaks tegelt täidetud paprikaid. Peaks ettepaneku tegema. Paprika on aedvili ja liha on proteiin, seega peaks ideaalne söök olema 🙂

Tänane päev oli mul eriti pikk, lõpetasin alles umbes 6.30pm, sest vanemad poisid jõudsid alles siis koju. Steven ei läinud autoga hommikul. Bussiga sõitmine võtab rohkem aega.

Homme Daniella’ga Arboretum’isse. Kahju kahju kahju, et mul kaamera nüüd päriselt surnud on.

Ja nüüd teen ühe extra lõigu söökide kohta, mis on mu uued lemmikud. Pildid võtsin netist: 

Tamale – Traditsiooniline Ladina – Ameerika toit, mis on tehtud maisist. Peale mikrokas ülessoojendamist võtad ümbert ka maisilehe ära. Me sööme ilmselt Mehhiko varianti sellest, sest Mehhiko omad on maisilehe sees. Selline mõnus vürtsikas asi on jällegi. Mu lemmik on mingisuguse lihatäidisega, aga muidu on veel juurviljatäidisega ja ma kujutan ette, et miljon asja veel. 
Taquito – Jällegi muidugi Mehhiko toit. Koosneb rulli keeratud tortillast ja täidisest, mis on tavaliselt liha või kana. Tortillad on tavaliselt maisist tehtud. Pikad ja peenikesed torud – u 15 cm (6 inches). 
Carne asada – Pärit taas Mehhiko köögist ja tähendab grillitud või praetud liha. Marineeritud on see üsna vürtsikaks. Nagu ikka Mehhiko köögis. Hästi õhukeseks on tehtud see, küpseb 495°F kuskil 10 minutit. Kiiresti saab valmis. 
Leave a Reply

