Ameerika · Autokool

Day #28

Hommikul ärkasin juba tavalisel ajal – 6.30pm. Täna hommikupoole oli host mom kodus, sest pidime DMVss minema. Seega ta andis Daniella’le süüa ja tegeles temaga seni ise. 
Umbes 8.30am startisime DMV poole, kerge närv oli sees, sest ma olnud kindel, kas ma ikka saan kõigest õigesti aru seal küsimustes jne. Reelika, mina küll ei pidanud kuskil loengul käima enne. Läksime sinna, täitsin oma ankeedi ära. Muidugi kirjutasin suure hooga kuupäeva vales järjekorras. Nii nagu Eestis kirjutatakse, siis suure närvitsemisega hakkasin aadressi ka valesti kirjutama, aga õnneks host mom nägi ja parandas ära. Ma hakkasin enne tänavanime kirjutama, nagu Eestis noh. Nüüd avastasin, et tegelt on pool tänavanime puudu. Ei tea, kas see on probleem.
Nägemistesti tegin ära ilma prillideta. Hämmastav kas pole. Aga siin on sellest läbi saada tunduvalt kergem kui Eestis. Tähed on suuremad jne. Ma midagi küll ajasin sassi ka seal, P ja F vist omavahel, aga polnud hullu. Parema silmaga näen pisut halvemini. Ma pmt ei pea enam prille kandma autoga sõitmise ajal, kuigi ma arvan, et ma siiski näen nendega paremini. Aga kui unustan, ei saa ma vähemalt trahvi ega midagi. Nii tore ! 
See on huvitav, et seal ankeedis küsiti isegi juuste värvi, silma värvi, pikkust ja kaalu. Ei no tere. Nagu ma teaks seda feet’ides, inch’ides ja pound’ides. Panime siis umbes midagi sinna. Nüüd vaatasin järgi, siis panime ikka täiega mööda. Aga no tore kui ma paistan kergem kui ma tegelt olen. Seda on hea teada. Pikkuse panime aga päris täpselt.
Siis pildistama. Ma olen seal pildi peal vist ikka üüber ehmatanud näoga, sest tegelt ka, sealt tuli selline välk, et ma päris pimedaks ei jäänud seal. Mine hulluks. 
Seejärel testi tegema. Selles oli 36 küsimust, ma eksisin 2-ga. Kuni 6 võis vale olla. Korduval tegemisel ainult 3. Ühe asja ma panin valesti sedasi, et ma mõtlesin üht ja kirjutasin teist, aga ühest polnud mul eriti aimugi. Aga host mom ütles, et väga hea, sest tegelikult pole ju sugugi kerge teha seda võõras keeles. Seal olid erinevad variandid ka keelte jaoks – vene, hiina, hispaania jne. Peaks ettepaneku tegema, et tagavaraks võiks paar eesti keelset ka olla ikka. Haha. Ma arvan, et mind naerdaks välja.
Saadeti edasi järgmise laua juurde, kus kinnitati mu testitulemus ära ja anti igast paberid sõidutesti jaoks ka. See on huvitav, et seda saab teha oma autoga. Host mom arvas, et vast lihtsam on seda teha väikese autoga, seega saan ilmselt testi jaoks Steven’i Infiniti. Kuigi mul tuleb Honda Pilot’iga sõitmine juba päris hästi välja. 
Kodus siis jälle pesin pesu pool päeva. Iga esmaspäevane tegevus. Hämmastav kui palju seda ikka on. Aga enamus asju on juba meeles, kellele kuuluvad, sest olen neid juba nii palju pesema pidanud või olen seljas näinud neid. Täna läks sellele palju kauem aega ka kuna hommikul DMVs käisime. Pole varem peale poiste tulekut pesu pesnud enam, täna pesin.

Poistel käisin jälle järel muidugi. Naljakas on vaadata inimesi, kes kannavad pikki riideid kui väljas on 85°F, mis on umbes 29°C. Mina küll ei suudaks pikkades pükstes käia. Minu jahe hakkab alles alla 77°F (25°C).

Jõudsime koju, siis astus host mom sisse, mõne aja pärast tuli host dad ka. Eriti varajased olid. Aga neil olid intervjuud 3 nanny kandidaadiga. Eks ole näha, millal keegi siis tuleb. Samas ma ei kurda praegu üldse siin üksinda oleku üle. Saan kõigega hakkama, jõuan kõik asjad valmis. Ühesõnaga ajaga jänni ei jää.

Esmaspäevad on vist koolides lühemad päevad. Vähemalt nendes kahes, kus mu poisid käivad, sest esmaspäeviti lähen ma poistele 1.30pm järgi, muidu 2.30pm. Ja vanemad poisid olid ka natuke peale 3.00pm-i kodus juba.

Õhtusöögi tegin mina. Homme teen ka ja siis on mu uus lemmiksöök – Carne asada. Praegu on mul tunne, et ma võiks seda iga päev süüa.

Homme lähen Daniella’ga kas kaubanduskeskusesse või Arboretum’isse. Ma veel ei tea. Raha on nii palju korraga käes, et ei suuda kohe kõike ära kulutada. See on nii hämmastavalt hea tunne. Peaks mingi aeg pangakonto ka tegema.

Love, Janne !

Leave a Reply

