Ameerika

Day #27

Ma mäletan, et mingi aeg rääkisin ma teile kui huvitav kohvimasin siin on. Nüüd huvi pärast chillisin netis ringi ja näitan teile ka seda nüüd. 
Mu lemmik kohv.

Selline kohvimasin siis.
Meil on neid erinevaid kohvisid vist 4-5 erinevat. Ja kusjuures kohv on ikka päris kohvi maitsega, mitte selline jube lahustuva kohvi maitsega. Peab ikka olema midagi normaalset, sest muidu seda siin peres ei kasutataks. Vaatasin, et neid peaks igast maitsetega ka olema. Kui poodi satun, siis panen pilgu peale. Ma joon umbes 10x vähem kohvi vist kui Eestis. Enam ei ole nagu isu. Aga no emmet ja vanaema pole ju kellega juua. Daniella’ga pole lõbus kohvi juua.
Ma pean lihtsalt mainima, et nüüd kui ma olen USAs, siis ma tahaks saada postkaarte, mis näitaksid ilusaid Eesti vaateid – Tallinna vanalinn, tuletornid, kõik muud linnakesed, Eriti kirikud (ma tean, et Eestis on palju ilusaid kirikuid ja kui te mu postkaardiblogi vaatate, siis näete, et ma armastan kirikuid) ! Jne jne. Palun, palun, palun ! Ma tegelt ka nii ootan, iga päev, et keegi mulle kaardi saadaks 🙂 Ma ise vast lähen ka järgmine nädal postkontorit otsima. Ja te võite öelda, milliseid kaarte te tahaks.

Kellel veel mu aadressi pole, aga seda tahab, siis FB ja saate teada. Või kirjutage kommentaaridesse, eks ma mõtlen, kuidas annan siis. Ja kes pole mulle veel oma aadressi andnud, aga tahab kaarti, siis selleks on ka FB või kommentaar.

Ja teie (Kätlin, emme või kes iganes), siis käige ikka vahepeal Türil ja kontrollige, ega mulle kaarte pole. Kui on kunagi, siis räägime edasi.

Muidu täna jälle täiesti tavaline päev olnud. Kodus istunud. Hommiksöögiks olid vahvlid. Vahepeal oli kõigil nii kiire kiire, sest neljal poisil olid jalgpallimängud täna. Ainult Steven ei mängi jalgapalli, Alex ka enam ei mängi, aga no ta on kolledžis ka ja Daniella on veel liiga väike.

Praegu tuleb telekast Ameerika jalgpall. Peaks paluma kellelgi reeglid mulle ära seletada, sest ma pole siiani aru saanud. Ja ma ei ole kindel, kas Eestis üldse näidataksegi sellist asja. Julgen kahelda. Aga võin ka eksida.

Ja Liia, mul on nii hea meel ! 🙂

Leave a Reply

