Ameerika

Day #25

Täna oli nii raske ärgata, nagu mõni koolipäev kunagi, kus on liiga hilja magama mindud ja siis hommikul ei ole motivatsiooni ärgata, sest kool ei ole just eriti meelitav koht. Seega suutsin ennast alles 6.45am, voodist välja vedada.

Juba teist päeva järjest on väljas pilvine ja jahe, ainult 18°C. Ma olen siinse eluga juba nii ära harjunud, et kõik, mis on alla 25°C on külm juba. Kui tavaliselt on 30+°C, siis on see vist normaalne nähtus. Seega oli koolis tavaline pick up, see on kordades lihtsam mu meelest. Vihmaga on ka imelik. Saab ju palju rohkem märjaks kui ma pean jalutama kooli ja sealt lapsed võtma ning tagasi autosse jalutama. Sealt on tükk maad pikem maa kui võimlast, kus lapsi muidu jagatakse. Veider süsteem !

Mu FB perekonnaseis tekitab ka inimestes palju küsimusi. Eile Sara rääkis, et kui ta nägi, et ma abielus olen, siis mõtles, et midaaa ?! Ma siis seletasin talle selle asja tagamaid.

Sara ja Noxolo on täitsa toredad. Mõtlesime, et peaks millalgi midagi tegema. Kahju, et ma nendega kuskile välja ei saa minna, ma ju alaealine. Nii tore ! Not. Eile oli üks tüdruk veel, Diana, ta on siin vist 3 kuud elanud ja ta ei tea, kus ta kodu on. Selles suhtes, et ta teadis tänavaid, aga ta ei suutnud Sara’le seletada, kus täpsemalt. Sara muidu teab suht enamus kohti siin. Ajas veits kurjaks küll, kell oli juba palju, ma palusin ka host mom’il järele tulla omale, ta ammu ootas juba, ja siis oota tolle taga, sest ta ei suuda välja mõelda, kus ta elab.

Aga tänane päev oli jälle selline kerge. 2.30pm poistele järgi, siis Matthew Kumon’isse. Koju. Host dad tuli. Kana ahju. Läks ära. Host mom tuli. Minu päev läbi. Üüratu väsimus.

Daniella oli ka nüüd õhtul nii väsinud, et jäi mulle sülle magama. Uus sõna on tal ka – banana. No mitte küll päris nii, kuidas õige on, aga saab aru küll. Nii tore ! See on äge, kuidas ta asju mu järgi teeb. Ütlesin Coco’le ‘Stop!’, sest üüber närvi ajas mind ta haukumine, ma enam ei öelnud, siis hakkas Daniella ütlema ‘Taap, taap!’ Nagu Stop noh. Ja kui sülle tahab, siis ütleb ‘Up’. ‘Ma’ ja ‘Da’ ütleb ka, need siis Mom ja Dad. 

Mõni päev tahaks poodi minna. Mitte riidepoodi. Vaid mujale, mul hakkavad asjad otsa saama. Hambapasta ja muud möllud.

Homme-ülehomme Day Off ! Plaane polegi seekord, eks paistab, mis saab. Nii hea, et ma nv-del töötama ei pea. Jube oleks. Aga samas on mul niisamagi päevad üsna pikad siin. Aga kõik on super ! Peaasi, et ma ise õnnelik olen 🙂

Love you !

Postiljoni sõiduvahend.
Leave a Reply

