Day #23: LA County Arboretum & Botanic Garden

Ärkasin muidugi jälle 6.30am. See ei ole enam vist kellelegi üllatus. Lapsed kooliks valmis ja host mom viis nad ära. Ma jäin jälle Daniella’ga kahekesi. Sõime ja jõime kohvi. Mina jõin. Tema jõi piima. 
Vahetasin tal riided ära ja läksime Arboretum’isse. See oli so awesome ! Ma arvan, et peale tänast, või peale seda kui ma siit lahkun, ei lähe ma enam mitte kunagi Tallinna või Tartu botaanikaaeda, sest need ei saa isegi mitte ligilähedale sellele siin. Aga mis saakski ?! 
Jalutasime ringi. Seal on erinevate mandrite aiad – Aafrika, Austraalia, Aasia ja Ameerika. See park on hiiglaslik. Käisime täna läbi väga väikese osa, sest päeval ei kannata väga väljas olla ja Daniella’l tuli uneaeg ka. Eks mõni hommik lähme veel kui rohkem vaba hetke tekib.
Roosa.
Sobitab tutvust.
Mayberg Waterfall
Mingid suured kalad ujusid ka seal ringi.
Nii ilus ! Mis taimega tegu ?
Tropical Garden.
Seal olid kilpkonnad ka !
The most beautiful view ever !
Järgmine kord minnes peaks kaardi kuskilt sebima. Peab vaatama, kas nad seal jagavad neid või mitte. Kui ei, siis peaks välja printima kuskilt midagi. See on hea, et meil on see Member Card või midagi, et ei pea maksma ja võid lihtsalt sisse-välja jalutada, millal iganes tuju tuleb. Pmt olin ma nagu laps kommipoes, seal oli nii ilus, et suht happy olin seal.

Sain täna host mom’ilt California Driver Handbook’i ka. Selles on umbes 90 lehte, õnneks ühepoolsed. Enne kuu lõppu pean load tehtud saama. Alustasin juba lugemisega ka. Siiani on kõik arusaadav. Ma saan hakkama, nagu alati 🙂

Host mom näitas mulle Matthew mõlemad jalgpalliväljakud ka ära. Nüüd ma peaks oskama sinna sõita. Esmaspäeval on üks väljak ja kolmapäeval teine. Peab ikka asja keeruliseks ajama, eks.

Ja ma armastan selle pere õhtusööke. Täna tegin selle jälle mina. Aga mulle täiega meeldib, et siis on lõbus jne. Ma leidsin kapist hunniku maitseaineid ka. Huvitav, millal neid kasutatakse..Vanemate poistega läheb ka suhtlus juba sujuvamalt, eriti Steven’iga. Peale Disneyland’i :).

Homme ootab mind jälle pesupesemine. Lucky me ! Ja reedel ka. Huvitav, kas nad suudavad ühe päevaga tekitada nii palju pesu ?

Homme on Au-Pair Meeting ka. Santa Monica’s, mis on siit päris kaugel. Aga teema on selline, et kuna siin osad saavad uue LCC, et siis Ruth’ile jäävad ainult Pasadena, Arcadia jne, siis viimane meeting koos nendega, kes uue LCC saavad. Järgmine meeting pidi kuskil lähemal olema. Oleks kena jah.

Leave a Reply

