Day #22

Jälle ärkasin 6.30am. Lapsed ärkasid ka täna varem, sest muidu nad ei jõua õigeks ajaks valmis. Umbes 7.20am peaks nad kodust ära minema, aga tavaliselt oli see aeg tükk maad hilisem. 
Selline süsteem on hommikuti, et kõigil on mingi ülesanne. Lucas peab koerale süüa ja vett panema, Matthew peab laua ära pühkima/pesema ja Nico peab põranda puhtaks tegema. Kui keegi saab selle tehtud enne 7.20am-i, siis saab ta +10 minutit. Ma veel ei tea, milleks need on, aga küll ma teada saan.

Hommikul kui host mom hakkas lapsi kooli viima, siis ta ütles, et vb järgmisest nädalast hakkan seda mina tegema, et ta mõtleb veel. Aga poleks probleemi ka, mulle juba täitsa meeldib sõita. Hommikuti ei tohi ainult mööda freeway’d sõita, ummikud ja värgid.

Täna pesin jälle pool päeva pesu. Nädala kõige suurem pesupäev on kahtlemata teisipäeviti, sest ma pesen pesu 2x nädalas – teisipäeval ja reedel. Ja teisipäevast reedeni on lühem aeg kui reedest teisipäevani. Ja need pesuvirnad, mis ma lõpuks tubadesse viisin, olid ikka hiiglaslikud. Riideid kulub palju, sest iga päev vahetatakse siin riideid.
Daniella’ga mängisin täna aias. Jalgpalli ja korvapalli. Okei, mina mängisin, ta oli niisama nunnu. Aga see tuleb tal ka väga hästi välja. Paremini kui mul korvi tabamine silma paistva päikesega. Jalaga palli löömises on ta ka päris osav, asi peab olema geenides ja ma olen kindel, et mõne aasta pärast käib tema ka jalgpallitrennis nagu kõik ülejäänudki. Spordist rääkides, siis kui me Disneyland’is olime ja Steven’iga kahekesi ühe atraktsiooni peale läksime, siis ajasime juttu ja ta ütles, et ma peaks korvpallur olema, sest ma olen nii pikk. Jajah, peaks hakkama küll trenni tegema. Siin paksuks minemist ma enam ei karda, arvestades seda kui tervislikult me sööme ja kui palju ma liigutan ennast siin. Tahtsingi mainida, et ma olen alla võtnud 😀 Jube oluline teie jaoks, ma tean.

Tsau ! PS: My new dress 🙂
Rääkisin täna Kaidoga, Räpina aegadest veel, me pole kaua kaua suhelnud. Kohe naeratuse tõi näole kui ta minuga rääkima hakkas. Meenutasme teeõhtuid meie toas jne. 
Õhtusöögi tegin täna jälle ise. Riis, carne asada ja salat. Carne asada on Mehhiko toit, grillitud liha, selline mõnus vürtsikas. Mulle täiega maitseb. Riisi keetmiseks on siin mingi huvitav masin, mis keedab riisi ise valmis, kui see valmis on, siis soendab edasi. Ei lase riisil põhja kõrbeda ega midagi. Sellega ma nüüd siis õpin ka ringi käima. Tegin jälle salatit ka. Tomat ja mingi lehtsalati moodi asi. Ma ei saa tomatit lõigata, ma olen allergiline. Aga siin on tomat põhiasi, mida salatis kasutatakse. Aga ei, ma ei kurda.

Homme lähme käime Daniella’ga Arboretum’is lõpuks siis. Vaatasin, et see oli lausa nädalaplaani sisse pandud mul. Päris hea. Aga nagunii tahan sinna minna, pole lihtsalt jõudnud veel. Aga no mul alles 3. nädal ka. Kaamerast pigistan viimaseid akuriismeid veel välja. Peaks mainima kellelegi, et Amazon’is on olemas selline adapter, mis sobib kohe kõigele igal maal, kus on erinevad pistkupesad. Vb lähen ma veel kunagi kuskile, kus on midagi imelikku.

Leave a Reply

