Ameerika · fotoblogi · Šoping

Day #21

Ärkasin 6.30am. Vaatasin oma nädalaplaani üle, seal oli kirjas, et ma peaks lapsed kooli viima, aga ikkagi viisid vanemad. Hommik oli mul vaba kuni 13.30pm-ni, sest host mom ja host dad läksid Alexandra’t kolledžisse viima, see asub umbes 3 tunni kaugusel ja nad võtsid Daniella ka kaasa.

Käisin täna lõpuks väikesel šopinugul ka. Oma olematut garderoobi täiendemas. Võiks öelda, et retk oli väga edukas. Soetasin omale kleidi $15.75 ($45.00), kingad $8.03 ($22.95), pesu $14.95 + $10 ja koti $27.99 ($70.00). Kokku läks tänane käik $83.43. Pole paha, ütleks ma. Ma ei saa ka lisamata jätta, et kõik peale pesu oli alla hinnatud. Seega ma sain tegelt kõik ikka väga odavalt. Säästsin $86.18. Kulutasin peaaegu sama palju kui säästsin. Ise olen rahul. Tahaks uuesti minna ! Eks tuleb mõni vaba hetk oodata 🙂

Kodutänav
Westfield Santa Anita Mall’i hiigelparkla.
Mäed !
Läksin kodupoole.

 13.30pm läksin poistele kooli järgi.

Ei, ma ei pildistanud seda BMWd 🙂 Sedasi seisavad autod rivis ja ootavad kui on tavaline pick up. Täna ka ainult 85°F

Pikk päev oli mul täna. Host vanemad jõudsid alles 7.30pm koju. No õnneks olid mul vanemad poisid ka siin.

Tahtsin sellest ka veel rääkida, et näiteks Eestis on tavaline kui 1. klassi mineval lapsel on oma mobiiltelefon. Siin mu peres sellist asja ei ole. Kui laps tahab saada mõnda elektroonikaseadet, siis peab saama aasta aega ainult A-sid koolis. Ehk siis ainult 5-ed. Peaks mainima, et päris kõrged nõudmised on. Võiks ju arvata, et kuna siin on tehnika odavam kui Eestis, siis siin on igal lapsed oma iPhone’d, iPad’id ja kõik muud i-d ka. Aga ei. See oli mu jaoks täitsa üllatav alguses isegi. 

Ma muidugi ei tea, kuidas teistes peredes lood on.

PS: Hakkasin Harry Potterit lugema. 🙂 Inglise keeles.

Leave a Reply

