Ameerika

Day #17

Tuju: 🙂

Kuulan: DJ TT feat. Jaan Lehepuu – Üksinda

Ärkasin 6.30am. Lapsed valmis ja host dad viis nad kooli täna. Õnneks mina ei tea pea seda tegema. Mõnikord Daniella alles magab sel ajal.

Daniella’ga kodus jälle kahekesi pool päeva. Koristasin 5 tuba + koridorid ja vahetasin, pesin ning kuivatasin 4 voodi pesu. Päris väsitav on. Tegelikult peaks ma koristama ainult laste tube, aga koridoris jooksid tolmurullid mind juba jalust maha ja siis ma mõtlesin, et tõmban need ka puhtaks ära. Minust sai ju lõpuks juba puhtusefriik selle kodus istumisega. Kui oleks aega rohkem olnud, oleks ilmselt köögi ja elutoa ka puhtaks tõmmanud, aga ma ei jaksanud enam.
Daniella ei ole juba 2 ööd korralikult maganud, nutab ja värki. Ei tea, mis viga on. Host mom nüüd hommikul küsis ka, mis kell Daniella lõunauinakut teeb jne. Mingi 10.00am läheb voodisse uuesti ja siis magab mõned tunnid. Täna magas 3 tundi. Peaks ju õhtuks ära väsima küll. Ei tea, mis viga on.

Eile õhtusöögilauas oli teema selle üle, et ma ei joo söögi kõrvale. Aga ega ma kodus ka ei joonud, sest piima ma ei joo ja vett ei taha ka nagu söögi kõrvale juua ja Coca ei lähe ka hästi. Seega jah, ma ei joo söögi kõrvale. Ja siis host mom’i sõbranna ütles, et sellepärast ma nii kõhn olengi. Huvitav, kas mul on moonutavad peeglid sel juhul ? 😀

Täna käisin jälle poistel järgi. Muidugi jälle kuuma ilma pick up. Parkisin ennast heale kohale. Tagasi auto juurde minnes tekkis mul küsimus, kuidas ma sealt välja peaks saama. Hakkama sain. Ja lastel oli ka mingi paha päev, karjusid üksteise peale seal. Ma lõpuks ka röögatasin, et nad vait oleks. Kuidas ma saan keskenduda sõidule kui nad karjuvad, et nad vihkavad teineteist ? Aga autoroolis tunnen ennast juba niivõrd hästi, et kurjustan teiste juhtide peale, kes mu meelest lollusi teevad tänavatel. Koleerik või sangviinik olen. Nende kahe segu vist tegelt.

Täna pidin esimest korda õhtusöögi ka valmistama. Kana ahjus. Vägev oli selle asja juures see, et keegi polnud mulle näidanud, kuidas ahi töötab. Hakkasin siis omapead leiutama seal. Hakkama sain. Algul küll natuke kahtlesin, aga voilaa ! valmis sai. Imelik on see, et siin ei kasutata mingeid maitseaineid, isegi soola pole. Suhkur on ainult. Ma vajan broilerimaitseainet ! Kas keegi palun saadaks mulle ? Ja soola oleks ka vaja, ma pole sellise toiduga harjunud. Muidu tagasi tulles ma suren kui keegi mulle soolast toitu pakub.

Ja ma olin juba enne 5.00pm nii väsinud, et ma olin valmis juba seistes magama jääma. Ma pole ikka harjunud nii vara ärkama. Lähen küll jumala vara magama, max 10.00pm, aga ikkagi olen laip. Peab hakkama vist veel varem minema.

Nv ma usun, et saate pilte ka lõpuks, sest laupäev on vaba mul, eks ma vaatan, mis teen. Vb lähen käin poes, premeerin ennast eduka 2 nädala puhul või midagi. Ja pühapäeval lähme ju Dineyland’i ! Can’t wait !

PS: Palju õnne sünnipäevaks, Liia !! (K)

Xx

Leave a Reply

