Ameerika · fotoblogi

Day #15

Peaks hakkama oma asju ka ajama millalgi. Social Security Number ja CA juhiluba. Pean rääkima perega õhtul sellest. Kui USAs juhilube teha, siis siin ei pea läbima esmaabi kursust ja muud sellist jama nagu meil on. No esmaabi võib kasuks tulla küll, aga ikkagi.

Aga üleüldse ma ei saa aru, miks ma pean uued load tegema. Kas võiks need olla sellised, mis kehtivad kogu aeg ja igal pool. Järjekordne veider asi, milles ma aru ei saa.
Tänasest oleks pidanud siin üks teine nanny vms ka käima hakkama, aga tuli välja, et tal on lubadega mingi jama ja siis host mom oli öelnud talle, et sorry sa ei saa olla meie nanny. Sest no sõitmist on selles peres ikka reaalselt palju. Mingi liiklusõnnetuse teema vist, avarii noh, et siis ei saa. Või ma ei saanudki aru täpselt. Kui ta oleks tulnud, siis ma oleks lõpetanud oma päeva juba 1.30pm. Siis oleks niisama passinud kuni ta 6.30pm ära läheb. Ja siis oleks pidanud jälle natuke aitama lastega, et voodisse nad kõik jne. Tolle teise ülesandeks on siis ka maja koristamine, laste sõidutamine koolist koju, trenni ja tagasi, Kumon’isse jne.

Täna oli siis, et natuke enne 3pm tuli host mom koju ja ütles, et kiiresti autosse, peame poistele kooli järgi minema, et teepeal räägib, mis teema on. Aga ma olen enda sõiduga rahul, host mom ka. Ütles, et väga hea on kõik. Jätkaks samas vaimus nüüd.

Kuna täna oli päeval üüber palav, siis täna pidi lastele klassidesse järgi minema. Sedasi on ka siis kui on vihmased ilmad. Hea, et ma siis tean, kus kõik klassid ju asuvad. Ma loodan, et ma kõigile õpetajatele ka meelde jäin. Muidu äkki ei anta mulle lapsi. See oleks küll jama. Aga no samas lapsed ju teavad, kes ma olen.

See on ka siin huvitav, et telefonile vastavad ainult vanemad. Ainult vanemad lapsed võivad vahel vastata ja ust ka avada väga ei või. Ainult siis kui vanemad kodus on või siis kui vanemad on öeldnud, mis kella paiku keegi tulla võib.

Mõtlesin eile, et oh läheks kinno. Harry Potterit vaatama. Kas te teate ka kui palju kinopilet maksab ?! $19. Ma arvan, et see on röövimine. Ja seega ma ei lähe praegu kinno. Ootan kuni mul rohkem raha on 🙂

Võtsin täna päikest natuke sel ajal kui D. magas. Kõige mõistlikum aeg selleks on enne 12pm. Sest peale seda on nii palav, et kõik sulab. Ja päike hakkab isegi siis 5x paremini peale kui Eestis.
Vaade meie köögi aknast. Jah, meil on mäed siin. Ja ikka päris tõelised mäed !
Leave a Reply

