Day #13: Raging Waters

Täna käisime siis veepargis. Raging Waters. See oli ikka üüberchill ! See oli nii suur ja seal oli nii palju asju ja seal oli nii lahe ja ja ja… Vabas õhus oli. No enamus asju on erinevates veeparkides sarnased. Aga ega väga palju ruumi ju fantaasial pole sealjuures. Aga see oli vaieldamatult kõige lahedam veepark, kus ma iial käinud olen. Ma arvan, et kõik imestaksid kui ma seda ei ütleks.
Algul mõtlesin, et võtan kaamera kaasa, aga siis mõtlesin, et mida ma seal sellega peale hakkan. 
Meie käisime San Dimas’is veepargis. San Dimas tundus nii ilus, tahaks sinna minna pikemalt ja seal ringi vaadata. Aga samas pole ma isegi veel Arcadiat avastama jõudnud. Aga samas olen ma siin alles nädal aega olnud ka, seega aega on palju ja rohkem veel.
Veepargi kaart
Mulle meeldisid need kõige rohkem, kus sai mitmekesi alla sõita, selle ujumisrõnga moodi asja peal. See oli lihtsalt nii awesome, et mul ei ole kohe sõnu.

Ma käisin siis Bermuda Triangle, Wave Cove, Neptune’s Furry, Dr. Von Dark’s Tunnel of Terror,  Dragon’s Den ja Dark Hole.

Viimase asjana käisime basseinis, kus olid lained. Kruiisisime seal nende ujumisrõngaste peal. Üübermõnus oli ! Mul on väga räiged randid. Enne olid ka, aga nüüd vähemalt 2x hullemad. Hämmastav on see, et ma kasutasin 30spf päikesekreemi. Ma armastan seda päikest siin.

Liia, sulle ma vist rääkisin, et siin vist ei kasutata väga bikiine. Täna alles umbes iga 30-s inimene tuli mulle bikiinides vastu. Ülejäänudel olid, kas bikiinide alumine osa + pikk pluus või bikiinide ülemine osa + lühikeste pükste moodi bikiinide alumine osa. Ma tahan sellega öelda, et ma tundsin ennast üsna alasti. Peaks hakkama vist mõtlema rohkem katvate ujumisriiete ostmisele. 
Peale igast asjast alla jõudmist oli esimene asi kontrollida, kas kõik on ikka seljas veel. Peale ühest asjast alla tulekut sain ma igal juhul stringid jalga 😀 Õnneks ma ülemist osa hoidsin kinni, seega see oli paigal.
Seda enam, et me lähme sinna kindasti veel millalgi. Mul on isegi Season Pass nüüd, mis kehtib järgmise aasta septembrini. Season Pass maksis peaagu $60.
Pildist ei räägi 😀 Ma ei teadnud, et pildistamiseks läheb seal, mul oli ujumissoeng peas juba.
Tagasiteel käisime Del Taco’s. Sain jälle uusi maitseelamusi burrito ja tacode näol. Ja päriselt ka, Coca-Cola juba päris maitseb mulle. Jama lugu küll. Tagasi tulen, olen cocahoolik või midagi.
Ja ma ei saa mainimata jätta kui väga mulle siin meeldib. Iga külje pealt on kõik nii lahe, et mine hulluks. I LOVE AMERICA ! Kui nii edasi läheb, siis ma tean, millisest paigast minu elukoht saab…

Umbes 17 miili ja natuke üle 20 minuti sõitu.
Leave a Reply

