Ameerika

Day #11

Esimene pool päeva oli selline mõnus rahulik – poisid koolis, vanemad tööl, ainult Daniella kodus. Alguses oli plaan, et ma lähen ise täna lastele kooli järgi, aga järgmine plaan oli see, et lähen koos host mom’iga, kes näitab mulle ära siis kuidas ‘pick up‘ käib. Pmt samamoodi nagu hommikul kooli viiminegi. Autosse paned sildi perekonnanimega, siis tuuakse sulle õiged lapsed. Lapsed autosse ja minema.
Pesin täna pesu jälle. Hämmastav, et lapsed võivad nii palju musta pesu tekitada. Pean vaikselt selle ka selgeks õppima, mis kellele kuulub. Enamustel asjadel on küll nimetähed sees, aga mitte kõigil. Kapi ukse peale on tehtud tabel, kus on kirjas, millise tähega asi kellele kuulub ja siis veel lühikirjeldus riietele – suurus jne. Ma tna püüan selle järgi talitada. On 2 last, kelle riiete osas mul kahtlusi pole – Alexandra ja Daniella Mõlemad on tüdrukud, üks kõige vanem ja teine kõige noorem. Pole just kõige keerulisem või mis ? 
Peale seda kui lapsed koolist tulid, me koritasime vannitube ja teisi tube ka. Mänguasjad korjasime kokku jne. 
Mingi aeg pean ma ilmselt hakkama lapsi trenni ka viima. Kõik nooremad poisid mängivad jalgpalli, seda normaalset, mitte Ameerika oma. Õnneks ! 2 vanemat poissi ei mängi, nad teevad midagi muud, millest ma ei ole veel aru saanud, mis see on.
Ja siis 2 poissi peavad iga päev tegema midagi, mille nimi on Kumon. Ma ei tea, mis see on või milleks see hea on, aga kui mul meeles on, siis ma küsin millalgi.
Mulle meeldib see ka, et kui Daniella on unine, siis ta läheb ise voodi juurde ja siis on aru saada, et tahab magama minna. Või kui ta süüa tahab, siis läheb ise on söögitooli juurde. Sedasi on hea lihtne. 
Eilse teema jätkuks. Ma kirjutasin, et ma ei saa neid ju välja visata. Eile host mom ütles, et kui ma tahan rahu ja vaikust, siis ma nad välja viskaks ja ütleks, et ma vajan vaikust või midagi. Eile see natuke õnnestus, umbes 10 minutit ja siis hüppas Matthew tuppa sisse ja hüüdis: “Your quiet time is over !Jeah, sure. Õnneks nad lähevad päris vara magama ja siis on OK.
PS: Mul tuleb nüüd 3 vaba päeva !! 🙂 Lucky me. Esmaspäeval on Labor Day, seega no school and no work. Pühapäeval lähme veeparki Raging Waters ja järgmine pühapäev lähme Disneyland’i ! (vb olen ma seda kõike juba kirjutanud, aga ma ei viitsi kontrollida.)

Ja mulle meeldib siin. Tõesti meeldib. Kahju, kui kellelegi mu eelmisest postitusest vastupidine mulje jäi. Ma ei oleks siin kui ma siin olla ei tahaks. Mulle meeldib siin, mulle meeldib mu host family, lapsed meeldivad ja kõik meeldivad. Ühesõnaga, ärge arvake, et mulle siin ei meeldi.

XX

Leave a Reply

