Ameerika

Day #9

Sain oma arvutile nüüd laadija ka, et kui keegi õhtul koju tuleb, siis saan ehk interneti koodi ka küsida.
Hommikul käisime koolis. Lucas läheb 1.klassi, seega käisime õpetajatega tutvumas ja muid asju ajamas. Tutvusin Matthew ja Nico õpetajatega, nüüd nad teavad, et mina hakkan lastel järel käima jne. Huvitav, et siin minnakse juba 6-aastaselt kooli.
Ilus kool on. Host mom oli täna ametis kasutatud koolivormide müügiga. Kõik, kes tahavad, annetavad oma koolivormid tagasi koolile, kus neid siis müüakse odavama hinnaga neile, kellel pole majanduslikult võimalik uut vormi endale lubada. Ja hindade vahed olid ikka päris suured.
Garaažiuksefirma mehed käisid ka täna. Terve uks tuleb ära vahetada vist nagu ma host mom’i jutust aru sain. That’s very bad ! Ei tea, kas võetakse palgast maha ? Aga nagu Matthew ütles, siis kõik nannyd on mingi õnnetuse, kas põhjustanud või on nendega juhtunud.
Ja Daniella’ga on igapäevased edusammud. Tuleb mulle juba sülle ja suudan ta isegi naerma ajada juba. See on hea.
Väljas on endiselt soe nagu tavaliselt. Hommikul oli päris pilvine, nii et ma ei näinud mägesidki kui mu kooli poole sõitsime. Ma oleks pidanud sõitma, aga ma ei tahtnud. Homsest alates pole mul enam valikut.
Poisid on üldiselt tublid. Siinjuures kiidan nende vanemaid hea kasvatuse eest !
Eile helistasin oma emmele. Nii hea oli rääkida temaga. Üleüldse eesti keeles rääkida. See on küll alles mu 9. päev USAs, aga juba igatsen natuke eesti keele järele. Ma kujutan ette, et poisid mõtlesid küll, et ma olen kõvasti kukkunud kui ma pool tundi nende jaoks võõras keeles patrasin.
Ma teen ka edusamme.
Aga hea küll. Ma peaks teile vist head ööd soovima 😀
4 thoughts on “Day #9

  1. Oot, kas garaaziuks ründas sind? 😀 Mis tunne oli, siis esimest korda oma peret näha?… arvan, et see perega kohtumine ongi kõige rohkem selline närveldava ajav 🙂

  2. Selline äge tunne oli 🙂 Aga tegelikult ei olnud üldse mingit närvi ega midagi enam lõpuks.

    Ja garaažiuksele sõitsin ma sisse oma esimesel tööpäeval, kas pole ma mitte osav 😀

Leave a Reply

