Ameerika · AuPair Meeting

Day #8

Tere j2lle 8le pika aja !
K6ik on endiselt v2ga h2sti. Pole eriti olnud aega internetis k2ia. Aga siin ma n88d olen. Peaksin 6ige pea omale adapteri ka saama, host dad lubas muretseda ja siis ma saan rohkem netis ka olla. Sest no m6elge ise, 7 last ja 1 arvuti.
P8hap2eval oli mu esimene Au-Pair Meeting. K2isime minigolfi m2ngimas. V2ljas oli liiga palav ja muu jama, aga muidu oli vahva. Paar Au-Pair’i elab minust mitte v2ga kaugel Pasadenas. Kui kunagi vaba aega on, siis saame ehk kokku.
J2rgmisel Meetingul l2hme s88ma kuskile.
Eile k2isime host mom’i vanemate juures ujumas. Sain oma esimese s6idukogemuse ka siin. N2gin, kus laste kool on.
Liiklus on jube jube jube, aga harjub 2ra.
T2na siis esimene p2ev, kus ma lastega 8ksi olen. Nad on tublid.
Ma m2ngin vist iga p2ev Monopoly. Eile k6ige vanem poiss Steven vaatas ka mu toa uksest sisse k8sis, kas me t6esti j2lle m2ngime seda. Aga no selleks ma ju siin olen.
Aga ega rohkem polegi midagi lisada.
XX

PS. Liia, sulle meeldiks siin. P2ike hakkab peale mingi 5 minutiga vist. Ma olen omale konkreetselt l8hikesed p8ksid jalga p2evitanud. Kusjuures s22red on 8sna valged alles, sest autos istudes sinna p2ike ei hakka.

2 thoughts on “Day #8

Leave a Reply

