Day #4 : NYC Tour

See oli lahe. Väga lahe. Algul sadas vihma ja siis ei näinud bussi aknast ka suurt midagi välja, aga õnneks vihm lõppes. 
Käisime Central Parkis. See oli suur. Ja roheline. 

Siis trippisime omapead ringi taani tüdrukutega. Käisime ühes mänguasjapoes. Väga lahe oli. 
Siis käisime ära Top of the Rock, kust oli lihtsalt hämmastav vaade. Õnneks selleks ajaks oli ilm juba selginenud ka, et ikka nägime ka midagi.

Siis käisime söömas. Tellisin Vahemerestiilis grillitud kana. Super ! Ja on näha, kuidas ettekandjad/kelnerid oma jootraha pärast pingutavad. Kogu aeg käivad küsimas, kas midagi on vaja, kas kõik on hästi, kas kõik ikka maitseb jne jne jne. Siin on kombeks jätta jootraha kogu aeg. Kui on väga hea teenindus, siis vist 20% kogusummast. Meil läks kuuekesi kokku arve üle $200. Päris hea. Tavaline pudel vett oli $4 ja mu kana oli $21.25. Hästi elame, eks. Aga see oli nii suur, et ma ei jaksanud kõike ära süüa. 
Siis oli kell juba nii palju, et pmt jooksime bussi. Sest pidime kokku saama 8.30pm. Aga me hakkasime umbes 15 minutit varem liikuma alles, sest lauaga läks kaua ja söögiga läks kaua ja päris alla kugistada ka ju kõike ei tahtnud. 
Ja ma ei ole teile veel rääkinud, et mul on mingi imelik vakstust madrats, ma magan nari teisel korrusel. Huvitav, milleks see hea on. Madrats ma mõtlen. Seal ei saa ennast öösel keeratagi, ilma et ise üles ärkaks ja teised ka. 
Ja nüüdne lõik on pühendatud Liiale. Liia, tead, siin on imelik muru. Üldse mitte selline, nagu Eestis. Ja “mets” on ka teistsugune. Kuuski pole, ma ei tea mis puud on. Sulle kui haljastajale pakuks huvi. Mulle küll pakub. 
Homme is The Big Day ! Natuke kardan ja värki, aga samas olen nii excited ka. Ilmselt netti ka ei jõua, sest pole aega. Aga eks näis. 
Ja täna hakkasin ma juba natuke taipama, et tegelikult olen ma nii kaugel ja tegelikult ma natuke juba igatsen teid. Siis kui ma nägin tänaval nii palju teisi inimesi, kes kallistasid jne. 
Ja ma tean vist, kus ma tulevikus elama hakkan. Ma täiesti kohutavalt armastan juba Ameerikat. And I’m totally love these American trucks. So… Ma tean, mida ma tulevikus teen 🙂 
PS: Nädalavahetusel pidi mingi torm või orkaan või mis iganes tulema. Väga lahe, kas pole 🙂  
XX
4 thoughts on “Day #4 : NYC Tour

  1. ohoo, päris huvitav siis juu 😀 aga vaata et sa tormi kätte ei jää, ja tead, see postitus võtab vee välja millegipärast !!! 😀 mida rohkem lugeda , seda rohkem jõuab ja kohale , et olekdi seal juu

  2. Reelika, aitäh lohutuse eest 😀 Ja Liia, sa võid rahulikult oma tunded välja elada. Ja ma vast ei saa seda tormi, ma ju Californias. Aga kunagi ei või teada…

Leave a Reply

