Ameerika · Maavärin · Training School

Day #3

Eilese päeva pommuudis oli muidugi see, et meil oli maavärin – Wikipedia link. Selline väike, aga inimesed toolide peal kõikusid küll. Ma algul mõtlesin, et ma hakkan hulluks minema. Istusime klassis sel ajal. Mirel (meie õpetaja) seisis ja tema ei tundnud midagi.
Aga eile läks kohvik või söökla või vms  katki. Ma ei tea, mis seal juhtus, aga igal juhul seal meile süüa ei antud õhtul. Väljas oli piknik. Valikus olid burgerid ja hot dogid. Valik missugune. Hommikul ka ei töödanud, sõime Mansionis. Mirel ütles, et ta on töötanud siin 11 aastat ja selle aja jooksul pole õpilased veel kordagi Mansionis söönud. Päris hea. Tänane lõunasöök oli karpides, võtsin selle ja tulin siia, kus me elame pmt. Istun netis ja kirjutan. Mu esimene Ameerika Coca-Cola. Päris hea isegi.
Nüüd peaks koolis tulema see osa, kus meid jagatakse gruppidesse selle järgi kui vanad lapsed kellelgi on. Ma saan baby groupi, sest Daniella on ikkagi veel päris väike.
Õhtul on Intenational Sing-Along ehk siis kõik laulavad omas keeles midagi. Mina küll ei kavatse oma olematu lauluhäälega teisi rõõmustada.
Tahaks ka kellegagi omas keeles rääkida. Eks ma püüan selle Skype ära tõmmata, siis ehk õnnestub.
Ma nüüd järgmise pausi ajal püüan Officesse ka pääseda, tahan omale pusa osta. Nii äge on. Ja siis NY extra tripi eest ka. Aga seal on kogu aeg nii palju rahvast, et mine hulluks.
Kui te midagi ekstra teada tahate, siis küsige, ma räägin 🙂
Leave a Reply

