Day #3 vol 2

Tänane päev on nüüd läbi. Kell on peaaegu 9pm.
Nagu ma aru sain, siis Cafeteria ongi selle maavärina pärast rivist väljas, aga väljas on ka lõbus süüa. Eriti siis kui tuul on nii tugev, et tahab taldriku käest ära viia. 
International Sing-Along oli ka väga lahe. Ma olen tänasest Taanlane. Ma oskan nüüd vähemalt ühe Taani lastelaulu järgi tantsida. Saavutus missugune 🙂 
Ma usun, et Training Schooli kõige lõbusam osa on selle politseiniku loeng. Mis on esimene asi, mida teeb Ameerika politseinik kui ta väljub autost ? Kergitab pükse ! Mine hulluks kui lahe see oli. 
Kõige parem oli see, et ma sain temalt sõõriku ! Šokolaadiglasuuriga ja selle värvilise puruga. See oli lihtsalt nii hea, et seda peab ise maitsma. Kirjeldamisest pole kasu. 
Sain täna lõpuks sooja vett ka, et dušši all ära käia. Paar päeva olen juba üritanud, aga mida pole olnud, on soe vesi. 
Ega mul praegu polegi rohkem öelda. Homme peaks küll väga põnev päev tulema 🙂 

St. Joseph Hall – seal toimuvad tunnid
Mansion
Leave a Reply

