Ameerika · Training School

Day #2

No tere mu kallid ! Olen ]nnelikult kohal ja ‘ra ei eksinud kuskile. T’pit’hti peate kahjuks praegu ise ette kujutama. Kui ma saan omale selle asja, millega ma saan USAs oma arvutit kasutada, siis saate t’pit’hed ka. Siin ju pistikupesad teistsuguesed.
Aga eile siis l’ksime hommikul lennujaama. N’gin, kuidas [ks lennuk ]hku t]usis ja totaalne halvav paanika tuli peale. Tegin oma Check-in ‘ra ja ootasin. K]ik l’ks h’sti. Lennata on lihtsalt [lim]nus. Alguses t]mbas k]rvad natuke lukku k[ll, aga polnud hullu. Pilvede sees oli nii lahe olla, nagu mingi teine maailm. Akna ”res istusin.
Poolas maandusime ja l’ksin igaks juhuks kohe teist v’ravat otsima. Leidsin ja passisin seal. Seal kutsuti mitmeid inimesi enne laua juurde ka. Nad h”ldasid minu perekonnanime nii huvitavalt, et ma ei saanud aru. Alles siis kui nad eesnime ka juurde lisasid, taipasin ma, et minust on jutt. Pandi mind mingisse klaaskappi ja lasti ]hku peale. Ma ei tea, milleks see hea oli.
Lennukis istusin seekord suht keskel. Ja l]puks vahetati [ldse mu koht ‘ra. Istusin mingi kahe hullu lapse k]rval, kes terve aeg karjusid, r”kisid, n[gisid. Hea, et mulle veel s[lle ei roninud. 9 ja pool tundi pole naljaasi sedasi [le elada. Ma olin nii kange l]puks, et jube kohe. S[[a sai ka. Kaks korda. Vahepeal mingi tunnike-kaks vb ikka magasin ka klapid peas. Lennu l]pupoole pidime ‘ra t’itma mingid paberid ka. M’letate, ma olen teile kogu aeg r”kinud, et mulle meeldib ]ine Tallinn. See ei saa isegi mitte ligil’hedale NYle. Pmt ma juba armastan seda kohta siin. 
Lennukist maha ja passikontrolli j’rjekorda, mis oli no niii pikk, et mine hulluks. Sealt edasi sain pagasi k’tte. Terminalist v’lja ja seal mind juba oodati. {ks Taani t[druk oli ka. Siis ootasime veel. Btw mu lennuk hilines nagunii pool tundi. Ootasime [hte t[drukut veel L]una-Aafrikast. Tema pagas l’ks [ldse ei tea kuhu. 
L]puks kui CCAP bussi saime, siis magasin ka vist sekundiga. Aga NY on nii ilus ! Ma korra ‘rkasin ja n’gin. Ulmeee ! Selle kirjeldamiseks ei ole isegi s]nu, seda peab ise n’gema. Magama sain siinse aja j’rgi umbes 3am, mis Eesti ajas teeb umbes varahommiku. Ja ma ‘rkasin juba 6am, sest tunnid hakkavad 8.15am. Eestis oli siis hommik juba t’iesti. K]ik ‘rkasid vaikselt jne. 
T’na hommikul k’isin siis s;;mas ja  v’rki. Mina ka ei kurda s;;gi [le. Klassidesse oleme jaotatud selle j’rgi, kes [hte osariiki pmt s]idavad. Meid on mingi 27 kokku. 
Praegu kasutan ka juhust, et on l]una ja paus tundide vahel. Ega t’na midagi huvitavat vaevalt enam toimub ja seega on see t’nase eest ka. Pikk p’ev on t’na. L]petame vist 6.30pm. Eks m]elge ise palju teil kell on. Praegu on ajavahe -7 tundi. 
V’simus tahab maha murda, aga pole hullu. Ja te ei kujuta ette kui ilus siin on ! Amazing
Aga heak[ll, eks mingi aeg kuulete minust uuesti. Olge musid !
2 thoughts on “Day #2

Leave a Reply

