Ameerika · Ameerikapaanika · Eesti · Training School

Homme !

Teen kiire ülevaate sellest ka, mis mind siis ees ootab 22.- 26. august.

Training School Schedule
MONDAY
All day – Au Pair arrivals
5.30pm-10.30pm – Welcome Orientation and Dinner
9.00am, 4.00pm-8.00pm – Internet
TUESDAY
7.00am-8.00am – Breakfest
8.15am – Class: Intoductions; Health & Childhood Illnesses
12.00pm-1.00pm – Lunch
1.00pm – Class:  Child Safety Awareness & Emergency Procedures
6.00pm – Dinner
7.00pm – International Sing-Along
8.00pm – Internet
WEDNESDAY
7.00am-8.00am – Breakfest
8.15am – Class: The Au Pair as a Role Model; Cooperative Learning Groups (age specific child development projects)
12.00pm-1.00pm – Lunch
1.00pm – Class: Child Development Project Group Presetations; Children’s Activities (arts & crafts/games)
5.45pm – Dinner
7.00pm – Personal Safaty Workshop
8.15pm – Internet/Movie
THURSDAY
7.00am-8.00am – Breakfest
8.15am – Communication Workshop
10.15am – 12.30pm – Class: Building Positive Self-Consept in Children; Behavior Management Strategies; Au Pair Stress Management
12.45pm – New York City Trip
2.30pm-6.30pm – Guided Tour of New York City
6.30pm-8.30pm – Free time in NY City
8.30pm – NYC Trip Buses Return to Oakdale
FRIDAY
7.00am – Breakfest
8.00am – Deperture Meeting
8.30am-10.30am – Depertures

Homme siis 14.40 läheb lend. Eks ole näha, mis ajaks ma lennukasse lähen. 1 tund ja 40 minutit lendan Poola. Seal ootan 2 tundi ja 15 minutit, et siis 9 tundi ja 25 minutit New York’i lennata. Ma ei tea, mis ma teen sellel ajal.


Täna olen päev otsa pakkinud. Kohutavalt lõbus. Not ! Ja üldse ei taha välja tulla. Käsipagas kipub paljuks minema. Ma loodan, et Training Schoolis saab kohvri veel nii palju oma kätte, et ma saan sealt vajalikke asju võtta, sest käsipagasisse ma küll kõike ära ei mahuta.

Eks ole näha, millal te esimese Ameerika teemalise postituse saate. Ma jõuan homme nii hilja sinna. Aga küll saate, ega tulemata ei jää. Kunagi kui ma olen piisavalt vormis, et kirjutada.

Esimest korda selle aja jooksul hakkab mulle kohale jõudma, et ma lähengi ära. Ja tuju tõmbab kurvemaks. 

Tsau ! Olge siis tublid mul siin. Ja suhtleme kindlasti ! Ja uskuge mind, aeg läheb kiiresti. Vahel isegi liiga kiiresti.

Leave a Reply

