Ameerika · Ameerikapaanika · Eesti

2 päeva

Time’s flying ! Ma mäletan kui aega oli veel 3 nädalat. Jube kiiresti ikka läheb. Jube jube ! Aga käisin täna veel poes ka. Ostsin tonni kommi ja šokolaadi. Loodan, et nad söövad komme ja värke, sest no nii raske on midagi osta, mida viia. Kõige väiksemale ostsin Etno sukapüksid, sellised ilusad. 
Esmaspäeva hommikul käime veel kuskil poes ka, ostan selle kokaraamatu ära. Ma ju unustasin, et täna on Taasiseseisvuspäev ja kõik kohad kinni on. Esmaspäeva hommikul veel kiirelt ARKist ka läbi, load ära tooma. Siis Elisas ka, telefoniga vaja ka trikke teha veel. Ja vb saan uue läpaka, mingi väikse, mis ei kaaluks nii palju kui see suur kaalub. Ma loodan, et väga kiireks ei lähe kogu selle kupatusega ja ikka jõuan normaalsel ajal lennujaama ka. 
Ja nii lahe, et ma pole isegi panka veel jõudnud raha vahetama. Loodan, et esmaspäeval jõuab. Kui ei jõua, siis on jube jama. Ja ma isegi ei tea kui palju võib vaja raha minna. No ei oska üldse arvestada, palju võib seal millegi peale raha kuluda ja üldse. Oh appi ! 
Ma lähen hulluks. Tsau !

PS: Head seda Taasiseseisvuspäeva ka ! Kahju, et ma Vabaduse laulule minna ei saanud, aga lihtsalt ei ole aega 😦

Leave a Reply

