Ameerikapaanika · Eesti · fotoblogi · Mootorratas · Tripp

6 päeva

Tänane päev oli viimase peal ! 
Käisime Tarmoga Pärnus. Tsikliga. Ikka no väga lahe oli. Jalutasime paksudes riietes Pärnu rannas. Käisime Kaubamajakas pannkooke söömas. Suitsukana-sulatatud juustu täidisega. Lihtsalt nii hea ! Tori põrgut külastasime ja ma leidsin omale uue lemmikkiriku. Tagasiteel saime vihma. No ikka täiega. Käisime Suure-Jaanis ka korra. Koju jõudes olin ma nagu mingi märg kalts, aga tuju oli selle eest sajaga üleval. Super super super oli !
Estonia mälestusmärk
Tori põrgu
Tori kirik – Mu uus lemmik. Taevas on ka hea 🙂

PS: 6 päeva ! Käisin eile ARK’is ka. Lube vahetamas. Saan varsti kätte. Ja ostsin 2 kingitust ka ära – Lotte DVD ja Tätte-Matvere CD. Eks mõni päev lähen vaatan veel igast värki.

Eile oli väga mõnus õhtu. Tuli külla üks noormees (Erki Kohilast), keda ma polnud päris mitu aastat näinud ja kellega tutvumise lugu on üldse omaette huvitav jutt. Aga noormees ise väga numps ja üldse väga chill õhtu oli.

Leave a Reply

