Alempois Motopidu 2011

Pidu õnnelikult seljataha jäetud ja hea on olla. Pidu oli hea või kõige parem nagu alati. Ja mul on nii kahju, et ma järgmine aasta ei saa sellest osa võtta. Aga kui ma tagasi tulen, siis võib olla saan ma osa võtta juba oma tsikklikga, mis oleks kõige parem üldse. Eks näis. 
Staarpilt.
Aga ma muidu läksin juba reedel sinna, Tarmo tuli mulle järgi. Aga ilmselgelt olin ma liiga õhukeselt riides ja mul oli maru külm. Õnneks olid 2 inimest mu vastu nii head, et andsid mulle oma joped peale. Algul üks ja kui tal külm hakkas, siis teine. Ma tänan ! Karaoke telk oli ka. Lahe. Ei, ma ei laulnud. Te teate, et mina ei laula. Aga seal ajasin juttu ühega, kes oli varem A-kat’i õpetaja. Ütles, et tegelikult on naised isegi natuke tublimad. Ses suhtes, et kui nad kooli lähevad, siis on neil kõik asjad olemas ja nad õpivad hästi jne. Mehed pidid rohkem seda tüüpi olema, et ah küll saab.
Õhtul oli väike teema ka seal. Pärast pool ööd veel leierdati seda seal. Mind ajas üsna naerma. Aga no täis peaga ikka ei saada jah üle teemadest. Mina ei joonud, 2 päeva jooksul ühe väikse õlle ainult. Usukumatu. Aa, lonksu midagi kangemat panin ka, nii maitsmise pärast. 
Uni hakkas ka mingi aeg tulema, aga kuna ma ei saa telgis magada, nagu te teate, siis õnneks ma sain mingi pool 6 hommikul ikka koju. Magasin 4 ja pool tundi. Suvel magada 2 tekiga ei ole normaalne, aga mul oli no nii külm. Ärkasin, väike sätt ja kesklinna.
Kui ma sinna jõudsin, siis olid juba enamus kohal. Väike kohustuslik kummikärsatamine ja rongkäik algas. Väike pettumus oli mu jaoks see, et nii väike ring oli. Aga no mu poolest oleks võinud ringiga Hispaanias ka ära käia. 
Just love love love this feeling !! 
Kui hästi otsite, siis vb leiate mu üles ka.
Kihlis kõndisime Tarmoga platsi peal ringi. Arutasime seal, millist tsikklit ma siis kunagi omada tahaks. Midagi ilusat ja stiilset. Bike’i ei tahaks nagu väga. Harley Davidson oleks ülikõva. Aga kui ma täna huvi pärast vaatasin, palju maksavad, siis ma avastasin, et pmt terve mu aasta palga. No veits vähem, aga see ei mängi enam mingit rolli. Eks ole näha, mille kasuks ma siis otsustan kui aeg sealmaal on. Aga tegelt nii ilus oleks kui oleks lumivalge või süsimust ratas ja siis roosad riided. Love love love ! 
Niisama chillime 🙂

Kohustuslikud võistlused olid. Detsibellide mõõtmine, õlle joomine kõrrega ja sangpommiga, aeglustusvõistlus.  
Bändid olid ka muidugi. 
Ja õhtune kummikärsatamine.
Sellist ratast tahaks omale ka.
Kaks autot pandi ka põlema. Enne seda retsiti neid muidugi mõnuga. Krossiraja peal väiksed hüpped jne. Aga päris soojalt põlesid. 

Minu arvamus on, et Kihlis on ägedam. Selline palju vabam ja värki. Aga Veski-Sillal on mugavam. Sealt oli mul võimalus õhtul/öösel koju jalutada kui tahtsin. Aga Kihlis see feeling on hoopis teine. Selline chillax värk.
Seltskond oli super, pidu oli super ! 
Oleks omale särki ka tahtnud, aga polnud parasjagu üleliigset raha võtta. Martin täna ka küsis, miks ma ei ostnud. 
Tegelikult annab see juba mammutpostituse mõõdu välja. Ma nüüd lõpetan. 
PS: 8 päeva ! 
Leave a Reply

