11 päeva

Nii tüüpiline mina. Aega on veel nii vähe jäänud, aga ma isegi ei mõtle sellele, et peaks hakkama vaikselt juba vaatama, mida kaasa võtta.

Ja siis, nagu tavaliselt, olen ma oma ajaga jännis. Aga ma imestaks kui see kuidagi teisiti oleks. Seega ma hoian oma stiili. 
Ja ma ei ole siiani suutnud välja mõelda, mida perele kingiks viia. PALUN, KUI KELLELGI ON IDEID, SIIS MA OLEKS VÄGA TÄNULIK KUI TE NEID MINUGA JAGAKS. Aitäh ! Huvitav, kas host mom’i käest oleks imelik küsida, mida ma lastele meeldida võiks. Just nendele suurematele. Väiksematega on lihtne.
Minu peas valitseb tühjus kuubis. Kingituste koha pealt vähemalt. Muud ma praegu ei räägi.
Ja muidugi olen ma nii äge, et planeerin omale siin järgmiseks nädalaks loodetatavasti veel ühe tripi Võsule ka. Et mul ikka veel vähem aega oleks pakkida. Ja siis ma peaks hakkama kodus toas ka asju kokku pakkima, et saaks minema viia, sest ema ei tea ju mis asjad ma alles jätan ja mis ära viskan.
Ja nädalavahetusel on Alempois Motopidu ! Ootan sajaga. 
Aa ja sellega seoses tuli mulle meelde, mis ma paar päeva tagasi mõtlesin. Kuna ma tahan ju omale tsikkliload ka teha, siis ma peaks ikka kauemaks kui aastaks jääma, sest aastaga ma ei teeni nii palju, et osta auto, käia koolis, teha ära C-kat, teha ära A-kat ja osta tsikkel ka. Suured plaanid, tüdruk ! Või siis teen nii, et olen aasta ära ja lähen teise agentuuriga näiteks Austraaliasse Au-Pair’iks. Sinna tahan ma nagunii minna. Ja see oleks jällegi hea võimalus 🙂 
Aga palun aidake mind selle kingituste teemaga 🙂 
Aitäh !
4 thoughts on “11 päeva

  1. Mina mõtlesin, et kui juhul minemiseks ikka läheb, siis viiksin neile ofkoors raamatu(d) Eestist, siis veel 2009 aasta laulu- pigem tantsupeo video – näidata, et meil siin ka ikka kultuur 😀 Kusagilt kunagi lugesin, et keegi oli viinud eesti rahvusmustriga sokke(SUVA sokid tõenäoliselt) kogu perele ja kõigile oli väga meeldinud, sest need on nagu sellised mõnusad ja pehmed. Kommi ja soksi ka. Lastele läheb keerulisemaks 😀

  2. Ma hoian sulle pöialt. Aga hea mõte jah. Mul neid seal ju nii palju ka. Ma tänan abi eest ! 🙂

    PS: Ma tahaks su blogi ka lugeda 🙂

Leave a Reply

