Üritused · Eesti · fotoblogi · Maal

Lahkumispidu

Tuju: 🙂
Kuulan: Hurts – Wonderful Life 

Ma vist peaks alustama eilse päeva hommikust. Ärkasin vist kell 8 ja kohe tuli selline hästi vastik ärevustunne sisse. Vahepeal mõtlesin, et lähen hulluks. Ei söönud ka päev otsa, sest lihstalt nii paha oli olla ja paanikalaadne tunne jne. Kodus hommikul pesin veel nõusid ja niisama tegutsesin. 
Mingi aeg siis Raki viis mu maale ära. Hakkasime lippe üles panema, need ajasid mu ka närvi muidugi, sest nad olid nii sõlme läinud. Aga mingi 18 paiku hakkas siis ikka inimesi tulema ka. 
Aitäh kõigile, kes tulid ! See oli/on mulle ääretult oluline. Väike tõrvatilk mee sees oli see, et Võsult ikkagi ei tuldud. Aga oleks võinud mulle ka öelda, et ei tule, mitte et ma saan alles õhtul teada sellest. 
Aga praegu mõeldes, siis mõte sellele, et Võsult tuleb Markus ka, tekitaski minus vist pingeid. Sest praegu oli kõik nii nagu on õige ja olema peab.

The World Peace Family

Enamus läksid õhtul ära. Lõpuks istusime lõkke ääres ainult mina, Arvi, Alar, Indrek, Kaarel ja Raimo. Virmalisi vaatasime. Ülichill lihtsalt. Polnud mitte kunagi varem näinud. Ja ma arvasin, et virmalised on siis kui on hästi külm. Tegelt ei sõltu vist üldse sellest. 

Aga mingi aeg läksime siis magama ära. Väga hea oli kõik, mis sest, et hommikul selg haige oli jne. Ilmselgelt ei saa ma kuskil peale voodi magada. Aga see ongi viis, kuidas ma alati ärgata tahaksin. Ja õhtul magama minna.

Jah, ma olen sõlminud endaga rahu. Täielikult. Aga nüüd on tekkinud natuke teine tunne, mis teeb lahkumise keeruliseks. Nüüd on võib olla isegi natuke keerulisem kui oleks olnud lahkumine ilma selle rahuta, mis nüüd minus on. Aga ma pean minema. Nagu keegi ütles mulle eile, siis ma ei saa kogu aeg teiste peale mõelda. Jah, ma lähen teen seda, mida ma pean tegema. Ja kui tagasi tulles on kõik endine, siis ma olen kindel, et lõpuks on kõik nii nagu olema peab. 
Ma tänan teid veelkord ! ♥
Leave a Reply

