Ameerika · Ameerikapaanika · Eesti

Lennukid


Eestist Poola lendan ma LOT Polish Airlines’iga. Lend stardib kell 14:40. Poola jõuan Eesti aja järgi 16:20. Lend kestab ainult 1 tund ja 40 minutit. Lennuk on üsna väike, ainult 70 kohta, aga see pole oluline. Peaasi, et mu tervelt kohale viib ja vahepeal seejuures alla ei kuku.

Embraer E-170

Kahe lennu vahe on 2 tundi ja 15 minutit. Ma loodan, et seal väga kiireks ei lähe ja loodetavasti leian ikka õiged väravad ja asjad üles.

Poolast New York’i lendan samuti LOT Polish Airlines’iga, aga teise lennukiga. Suurem kui eelmine. Kokku selles 218 kohta. Poolast stardin Eesti aja järgi kell 18:35 ja New Yorki jõuan 02:00 Eesti aja järgi. Tuleb pikk päev. Lend kestab kohutavad 9 tundi ja 25 minutit.

Boeing B767 300

Uh. Tegelt ootan väga ! Kuigi natuke jube on ka. Eriti seda enam, et ma üksi lähen. Hakka seal lennujaamades ringi seiklema jne. New York’i jõuan ka ma nii hilja alles. Ma kujutan ette, et peale seda ma ainult magaks. Mitu päeva kohe järjest. Kahjuks ei õnnestu.

New York’ist ma enam üksi ei lenda, siis on veel üks tüdruk, kellega koos oleme Training School’is ja kes hakkab elama ka kuskil LA kandis. Seega väga hea.

Aga pmt peaks hakkama vaikselt tegelema perele kingituste otsimise/ostmisega, kuigi ega ma eriti ette ei kujuta, mida neile viia sinna. Kui kellelegi on ideid, siis andke tulla.

Ja aega on veel kõigest 3 nädalat. Ma ei kujuta ette, kuidas ma kõik, mis ma teha tahan, selle aja sisse ära küll mahutan. Peaks ennast möödaminnes kloonima ka hakkama vist.

Juba see nv on mul lahkumispidu ja siis aega veel ainult 2 nädalat. Aeg ikka läheb hämmastava kiirusega, isegi nüüd kui ma seda täiega ootan.

xx

Leave a Reply

