Hei !

Uskumatu, et täna ei mürista ja välgutagi. Kohe kahju on. Viimased päevad selline möll olnud, et mine hulluks. Üleeile meil maja ees prügikastid lendasid lausa. Päris chill oli. Terve aeg pmt seisin rõdul. Irise toas oli miniookean, sest ma unustasin ta akna kinni panna. Eile maal ka istusime Kätliniga mu uue toa akna peal, kõlgutasime jalgu, tegime pilte (nagu võite näha eilsest postitusest) ja nautisime äikest. Mu tuba asub vaieldamatult parima koha peal. Ainult üks vaher oleks vaja maha võtta…
Eile oli emal sünna. Istusime maal. Sõime-jõime. 
Täna käisime korra Ahulas. Tõime koerakuudi ära. 
Nii ja nüüd suure ringi küsimus. Milline on minu unistuste talv ? 
Selline, kus puudub lumi ja külm. Nii ja nüüd võite 1x arvata, millise talve ma Californias saan.. Haa haa. Neil pole seal kunagi lund sadanud. JA MA SAAN LÕPUKS ILMA LUMETA TALVE. Te ei kujuta ette ka kui õnnelik ma olin eile kui nad mulle kirjutasid ja ma sealt sellise vastuse sain. Mõnel soojemal talvel käivad inimesed rannas. Aga tavaliselt on umbes 15C (60F) ja vihm. Mõnikord harva rahe. AGA MITTE KUNAGI LUMI !! Ma olen nii õnnelik õnnelik õnnelik ! 
Leave a Reply

