Ameerika · Ameerikapaanika · Autokool · Eesti

1 kuu

Jah, täpselt 1 kuu ongi jäänud. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Käisin täna Tallinnas USA saatkonnas viisaintervjuul. 7:30 läks hommikul juba rong. Ei, ma polnud ju üldse väsinud. Linna jõudsin, siis mõtlesin, et mul on aega kui palju. Käisin chillisin Vanalinnas natuke ringi. Lõpuks hakkas kell juba kahtlaselt palju saama ja helistasin Raimole, et küsida, kuidas saada Hollywood’i juurest USA saatkonna juurde. No ausalt, mida ma küll ilma temata teeks.
Jõudsin sinna, siis hakkasin suure hooga ust lõgistama, aga see avatakse alles siis kui mingi hea põhjus on tülitamiseks. Läksin sisse, andsin koti ära. Juurdlesime selle üle, mis asi mul kotis on. Lõpuks avastasime, et see metallist silt, kus koti firma nimi on. 
Läksin edasi. Alguses arvasin, et ikka kuskil kabinetis on vestlus, aga jah. 3 klaaskappi, millest esimesse viisin oma paberid. Teise kutsuti nimeliselt sisse. Küsis, miks ma lähen USAsse, miks ma Au-Pairiks lähen, kas ma olen enne ka Euroopas reisinud, kellega ma elan, miks ma nii hilja keskkooli lõpetasin jne. Aga polnud üldse nii hull kui ma arvasin. 
Sealt tulema sain, siis otsustasin, et aitab kõndimisest. Läksin tagasi Baltasse ja istusin poolteist tundi seal. Rongis oli ka muidugi täielik saun. 
Koju jõudsin, siis kähku dušši alt läbi ja bussipeale. Paidesse autokooli. Ma ei ütleks, et midagi uut teada sain, aga pisut pisut ikka. 
Pühapäeval siis libedasõidule Pärnusse. 
Ja ongi kõik.
Vanalinn
Eks kui midagi huvitavat/olulist vms toimub, annan teada 😉
Leave a Reply

